Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رضا و مهران شهبازی دو بدمینتون باز کردستانی در پایان رقابت‌های انتخابی رده سنی بزرگسالان تیم ملی جایگاه نخست بخش دوبل را به خود اختصاص دادند.

 رقابت های بدمینتون انتخابی رده سنی بزرگسالان تیم ملی کشور به منظور شناخت نفرات اصلی حاضر در مسابقات جام بین المللی فجر عصر دیروز چهارشنبه چهارم دی ماه در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت ها که در سالن اختصاصی فدراسیون بدمینتون کشور برگزار شد «مهران و رضا شهبازی» دو نماینده شایسته کردستان موفق شدند با شکست تمامی حریفان خود و کسب سکوی نخست بخش دوبل جواز حضور در مسابقات بین المللی جام فجر را به دست آوردند.

در بخش تک نفره مسابقات انتخابی تیم ملی «مهران شهبازی» با توجه به دارا بودن رنکینگ ۳ کشور مستقیما به جمع ملی پوشان بدمینتون کشور پیوست و «رضا شهبازی» نیز پس از کسب جایگاه نخست بخش دوبل به عضویت تیم ملی بدمینتون کشور اضافه شد.

گفتنی است، بیست و نهمین دوره رقابت‌های بدمینتون جام بین المللی فجر با حضور کشورهای خارجی و ۲۰ ملی پوش کشورمان طی روزهای ۱۵ لغایت ۱۹ بهمن ماه امسال به میزبانی شهر شیراز در استان فارس برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بدمينتون استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی خورشیدی در وزن منهای ۸۰- کیلوگرم این پیکار‌ها موفق به کسب نشان طلا شد.

علی‌خورشیدی در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت و در دیدار پایانی ووشوکاری از نپال را از پیش رو برداشت و به نشان طلای وزن منهای ۸۰ کیلوگرم دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌ین چین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد