Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در جمع مدیران انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های کالا و مسافر استان با اشاره به اینکه شرکت‌ها موظف هستند در برهه حساس فعلی جوانب امر را رعایت کنند و به رانندگان توجه کافی داشته باشند، بیان کرد: هدف اصلی اداره رضایت مردم و به ویژه مخاطبان اصلی، رانندگان است و در خصوص تقسیم بار باید به شکل عادلانه بین رانندگان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه توجه به حق زحمت کشان عرصه حمل و نقل امری ضروری است، افزود: توجه به نحوه اعلام بار تحت نظارت باشد که در این خصوص شرکت‌های نمونه حتما مورد قدردانی قرار خواهند گرفت

پناهنده ادامه داد: مسئولان شرکت‌ها بر اساس شرایط و ضوابط اقدام به ایجاد شرکت کرده اند و باید شرایط و ضوابط را حفظ کنند تا بتوانیم دست در دست هم فعالیت‌ها را منسجم ارائه دهیم.

او اضافه کرد: در حال حاضر تمامی فعالیت‌های ما در سامانه‌ها قابل رویت و بررسی است بنابراین تقاضای ما این است که وضعیت فعالیت شما به شکل مناسب و صحیح باشد.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: افرادی که تنها با زدن دفتر همپای شرکت‌ها فعالیت دارند باید بدانند که ملاک عمل برای ما رعایت ضوابط است و تحویل بار توسط این دفاتر حتما باید مطابق با شرکت‌ها باشد و اگر بنا به دلائلی وارد فعالیت حمل و نقلی شده، موظف است فعالیتی درست و طبق قانون داشته باشد.

این مسئول با تأکید بر اینکه در حمایت از رانندگان نباید از هیچ اقدام مثبتی کوتاهی کنیم، ابراز داشت: در تقسیم عادلانه بار، نسبت به نوع کامیون، ظرفیت و مسافت توجه کرده و بار‌ها را به شکل مناسب با شرایط راننده و ناوگان تحویل دهیم.

پناهنده افزود: مدیران شرکت‌ها باید تمامی بار‌های خود را از طریق سالن اعلام بار بین رانندگان توزیع کنند و در انتخاب نوع بار و تحویل به رانندگان سفارشی عمل نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با قدردانی از زحمات این قشر، بر اتحاد و همبستگی صنف حمل و نقل و ارتباط تنگاتنگ با اداره کل تأکید کرد و گفت: جو حاکم بر ارتباط صنوف حمل و نقل پسندیده و نیکوست و تمام سعی ما باید بر حفظ این صمیمت و تفاهم است.

پناهنده با بیان اینکه ما برای موفقیت بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی نیازمند نیت خدمتگزاری همه گروه‌ها هستیم، تأکید کرد: انجمن‌های صنفی کالا و مسافر در بخش‌های شرکت و رانندگان باید با به هوشیاری و درایت از آرمان‌های نظام محافظت کنند.

در ادامه مدیران شرکت‌ها ضمن بیان موارد مختلف کاری خواستار پیگیری مواردی از قبیل، پرداخت هرینه‌های حمل بار توسط رانندگان، توجه به عملکرد عوامل ایجاد کننده نارضایتی و برخورد با آنها، نظارت بر عملکرد حمل و نقلی، کنترل نظارت بر عملکرد حمل و نقل کالا و پیشگیری از حمل بدون بارنامه شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های تعاونی روستایی بخش مرکزی به ریاست بخشدار مرکزی همدان و با حضور مدیر تعاون روستایی شهرستان، مدیران عامل شرکت‌های تعاونی، رئیس شورای اسلامی بخش و دهیاران روستاهای مرتبط برگزار شد.

بخشدار مرکزی همدان در این جلسه اظهار داشت: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه نمایند و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

محمدحسن دهبانی افزود: در سطح بخش مرکزی تعداد ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

وی یادآور شد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تل در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت بروزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ١۴٠٣ را ارائه دادند.

کد خبر 6089321

دیگر خبرها

  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند