Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا تیمش را آماده یک برهه دشوار در لیگ برتر انگلیس کرده است. ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ولورهمپتون در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد تیم آبی‌پوش شهر منچستر آماده برهه دشوار کریسمس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: برنامه منچسترسیتی در ایام کریسمس به این صورت است که ما روزهای 23 و 24 دسامبر تمرین داشتیم. شب بیست و چهارم  و روزبیست و پنجم  تعطیل بودیم و از روز 26 دسامبر دوباره تمرینات شروع می‌شود. روز 27 هم که با ولوز بازی داریم. بهترین راه برای آماده سازی تیم در این دوران پرفشار، معطوف کردن تمام تمرکز به بازی بعدی است. فعلا به اینکه کدام بازیکنان روز جمعه به میدان خواهند رفت، فکر نمی‌کنم. البته  باید نیم نگاهی هم به بازی با شفیلدیونایتد داشت چون فاصله بین  2 بازی تنها 48 ساعت است.دی‌بروینه هیچ مشکلی ندارد و آماده است. داوید سیلوا بهتر از قبل شده اما هنوز زمان بازگشتش فرا نرسیده است. درباره آگوئرو هم نمی‌دانم. روز به روز بهتر از قبل می‌شود، با این حال استونز آماده نیست.

او در ادامه افزود:  آرتتا حالا سرمربی آرسنال است. ما برای بازی با لسترسیتی هم بدون مشارکت او آماده شدیم؛ دقیقا در همان مسیری که چند سال اخیر کار کرده بودیم. حالا بدون آرتتا کمی بیشتر تلاش خواهیم کرد. وولوز همیشه یکی از سرسخت‌ترین رقبا بوده است. نونو اسپریتو در حال انجام کاری فوق العاده در این تیم است. بازی با وولوز چه در خانه چه خارج از خانه بسیار دشوار است. آنها تیمی به غایت سازمان یافته به همراه سرعتی باورنکردنی در خط حمله هستند. امیدوارم جمعه بتوانیم روند خوبی که در چند هفته اخیر داشته‌ایم را ادامه دهیم. وضعیت من درمنچسترسیتی خوب است. با همان افراد همیشگی کار می‌کنیم. بازیکنان عوض می‌شوند اما من تغییرات زیادی انتظار نداشتم. در ابتدا کنجکاو بودم ببینم آیا در لیگ برتر جان سالم به در می‌بریم یا نه. من با همه خانواده و دوستانم به منچستر آمدم و از روز اول سعی کردم هر چه زودتر خودم را با محیط وفق بدهم. حالا شناخت بیشتری از رقابت‌ها دارم. این چهارمین فصل حضورم در سیتی است. فصل بعد، پنجمی خواهد بود چون  سعی می‌کنم سال بعد هم اینجا باشم. زمانی طولانی است. بی نهایت در منچسترسیتی خوشحالم. نمی‌دانم شایسته قرارداد جدیدی هستم یا نه. سطح تیم بسیار بالاتر رفته است؛ درست مثل توقعات. می‌توانیم با این مسائل کنار بیاییم. فقط هم به من بستگی ندارد. وقت برای فکر کردن به آینده زیاد است.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس چندان دوست ندارد که در معرض سوالاتی با مضمون نقل و انتقالات قرار بگیرد و همچنین همیشه به نوعی قصد دارد فضای شکل گرفته پیرامون حساسیت برای تمدید قرارداد بازیکنان را به مسائل دلالی ربط بدهد اما خبرنگاران نیز ابایی از اینکه هر بار او را در این خصوص مورد پرسش قرار بدهند، ندارند.

او ضمن انتقاد از این سوالات، خبری جالب را در بین سطور جملات خود داشت، اینکه با پایان بازی پرسپولیس - سپاهان و کاهش فضای استرسی، مذاکرات رسمی برای تمدید قرارداد بازیکنان آغاز می‌شود.

درویش در این مورد گفت: ما گفتیم بهتر این است که در فضای کم استرس با بازیکنان صحبت کنیم و گفتیم بازی سپاهان تمام شود، بهتر است. همه بزرگان فوتبال آمدند و رفتند، پرسپولیس بوده و هست.

او البته سیاست خود را هم برای مذاکرات به نوعی شرح داد: اینطور نیست که پرسپولیس خواهش و تمنا کند، این همه بازیکن عاشق پرسپولیس هستند. همه این بازیکنانی که قراردادشان تمام شده هم اولویتشان پرسپولیس است. بعضی از این دلال‌ها فضایی را درست کردند که یک میلیون دلار و دو میلیون دلار به فلان بازیکن می‌دهیم اما از این خبرها نیست.

البته باتوجه به عدم تعیین تکلیف سرمربی فصل آینده پرسپولیس، شاید تمدید قرارداد با همه 10 بازیکنی که برای فصل آینده آزاد می‌شوند، چندان هم منطقی نباشد چرا که قرمزها تنها 19 جایگاه برای لیست بزرگسالان دارند که طبیعتا بخشی از آنها همین حالا در اختیار بازیکنانی است که برای فصل آینده نیز قرارداد خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن