Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:35:14 GMT

امام جمعه آستارا: ۹ دی تجلی بصیرت ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۳۶۴۸

امام جمعه آستارا: ۹ دی تجلی بصیرت ملت ایران است

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: در فتنه سال ۸۸ دشمنان خارجی با همکاری مزدوران داخلی قصد براندازی جمهوی اسلامی را داشتند اما با مدیریت مقام معظم رهبری و میثاق امت با ولایت، بساط فتنه گران برچیده شد.

وی بیان کرد: خسارت های زیادی در طول هشت ماه جنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸ به کشور وارد شد اما بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری، برای ثبیت انقلاب خون های زیادی ریخته شده و آینده نظام روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس از فخرفروشی و صرف هزینه های گزاف تبلیغاتی پرهیز کنند و وظیفه ما فراهم کردن بسترهای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی، گفت: آگاهی دادن به مردم و ریشه کن کردن بی سوادی از هدف های تشکیل این نهاد به دستور امام خمینی (ره) بود.

حافظ نیا گفت: امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه از نامزد خاصی در انتخابات مجلس شورای اسلامی جانبداری نمی کنند و عضو ستاد نماز جمعه در صورت هواداری از داوطلبان، باید از مسئولیت در ستاد استعفا دهد و داوطلبان نیز برای دریافت توصیه نامه به دفتر امام جمعه مراجعه نکنند.

در بین الصلاتین از یک فروشنده مرغ و یک نانوا به عنوان کسبه منصف و مردمدار، با اهدای لوح تقدیر از سوی مسئولان حاضر تجلیل به عمل آمد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها وحدت ملی صف مردم مقام معظم رهبری نماز جمعه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی صف مردم مقام معظم رهبری نماز جمعه ایران وحدت ملی صف مردم مقام معظم رهبری نماز جمعه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز بعد از ظهر برگزار شد، با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، اظهار کرد: در قسمتی از این بیانیه آمده است که جز با تجربه خود یا دیگران نمی‌توان دانست، ما دیده‌ایم و شما خواهید دید، دهه‌های آینده دهه شماست، از انقلاب خود حراست کنید، برای برداشتن گام‌های استورار در آینده باید گذشته را درست رد کرد و از تجربه‌ها درس گرفت، وگرنه مورد تهدید آینده قرار خواهیم گرفت. 

بهرامی با بیان اینکه متنی که خواندم فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری بر امید و استمرار کارها بر پایه گذشته تاکید دارند. بر همین اساس با اعتماد سازمان ملی استعدادهای درخشان به آموزش و پرورش کشور بر مبنای اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه بر این شدیم تا نمایشگاه دستاوردهای استعدادهای درخشان را تشکیل دهیم. تاکنون باز خوردهای خوبی از آن دریافت کرده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران خاطرنشان کرد: تلاش است که بعد از دیدن دستاوردهای دانش‌آموزان سمپاد، سایر دانش‌آموزان سراسر کشور هم علاقه‌مند شوند و امید آفرینی در جامعه شکل بگیرد. برای پیشرفت امید لازم است و برای امید جلوه‌هایی از موفقیت در گذشته مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است