Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت‌الله ملک‌حسینی درخواست امام جمعه شهر یاسوج را داشت اما این پیشنهاد را نپذیرفتند. ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام صفدر پناهی در سخنرانی بین دو خطبه نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: همه ما مرید آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی و حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی بوده، هستیم و خواهیم بود و از وجودشان بهره خواهیم برد و در مجموع تابع ولایت هستیم و هر تصمیمی گرفتند، روی چشم می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداحافظی امام جمعه یاسوج از مردم ‌در خطبه‌های نماز جمعه / تغییر امام جمعه ‌بعد از 26 سال

وی با اشاره به کناره‌گیری حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌علی‌اصغر حسینی از امامت جمعه یاسوج بعد از 26 سال عنوان کرد: ایشان تنها مشکلات جسمی داشتند و از نظر بیان و حافظه فوق‌العاده قوی هستند که امیدوارم در مناصب دیگر درس تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه از وی استفاده شود.

پناهی همچنین با اشاره به بحث تغییر آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تمام استان‌های کشور امام جمعه مرکز استان و نماینده ولی‌فقیه یک نفر بوده و کارها تجمیع است تا بتوانند راحت‌تر در زمینه‌های مختلف اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته صحبت‌هایی با ایشان در این خصوص داشتیم که فرمودند اولا به احترام آیت‌الله حسینی این منصب را نمی‌پذیرم و دوم این که خود ایشان به دلایلی حاضر به پذیرش این جایگاه نبودند و حتی وی در حاشیه نشست حجت‌الاسلام حاج علی اکبری مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها  اصل تجمیع را قبول داشتند اما به دلایل خاص با پذیرش منصب امام جمعه شهر یاسوج به طور همزمان موافق نبودند.

پناهی با تاکید بر اینکه در زمینه تغییر نماینده ولی فقیه در استان هیچ حرف و حدیثی نیست بلکه آیت‌الله خود نپذیرفتند، ادامه داد: در مجموع هر اتفاقی بیفتد و هر حکمی از طرف حضرت اقا صادر شود، روی چشم می‌گذاریم.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند