Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته عالی امور اسرا در دولت نجات ملی یمن، بی‌توجهی ائتلاف سعودی را به دو هزار نفر از نیروهایش که در عملیات «نصر من الله» اسیر شده‌اند، محکوم کرد.

به گزارش مشرق، «عبدالقادر المرتضی» رئیس کمیته عالی امور اسرا در دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، ائتلاف سعودی دو هزار نفر از اسرایش را که طی عملیات «نصر من الله» در محور نجران اسیر شدند، رها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، المرتضی در ادامه ضمن محکوم کردن این بی‌توجهی تصریح کرد، علی‌رغم اینکه صنعا بارها پیشنهاد تبادل اسرا داده  اما ائتلاف سعودی این دو هزار نفر را رها کرده و پیگیر وضعیت آنها نشده است.

بیشتر بخوانید: سازمان ملل: حمله مرگبار به بازار یمن محکوم است اما عربستان کاری نکرده! انصارالله: فرانسه مسئول حمله اخیر به صعده است

علیرغم آنکه یکی از بندهای توافق سوئد امضا شده در دسامبر ۲۰۱۸ مربوط به توافق اسراست، ائتلاف متجاوز همچنان در این زمینه تعلل می‌کند.

عملیات نصر من الله از ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) در محورهای مختلف جبهه نجران با رصد دقیق و اطلاعاتی چند ماهه انجام شد. 

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در آن زمان اعلام کرد که «نیروهای یمنی در ۷۲ ساعت اول این عملیات موفق شدند، شبه‌نظامیان مستقر در نجران را تحت محاصره کامل خود قرار دهند و مقادیر زیادی از سلاح‌ها و خودروهای نظامی آنها را به غنیمت بگیرند»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین ائتلاف سعودی یحیی سریع صنعا یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اسرائیل : در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم