Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از شخصیت های سریال پایتخت امروز در ورزشگاه آزادی درون دروازه تیم لیگ برتری ایستاد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که این روزها سری ششم از سریال پایتخت در حال ساخت است یکی از شخصیت های محبوب این سریال برای دقایقی به عنوان قهرمانی لیگ برتری پا به زمین چمن ورزشگاه آزادی گذاشت.

 

بهرام افشاری که بازیگران مطرح تئاتر و سینما محسوب می شود بازیکن مورد نظر ماست که امروز با لباس دروازه بانی تیم نساجی قائمشهر دقایقی پیش از آغاز دیدار این تیم برابر پرسپولیس پا به میدان گذاشت و البته با تشویق شدید هواداران حاضر در ورزشگاه نیز روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته از اتفاق پیش آمده و حضور عوامل سریال پایتخت در اردوی نساج ها در روزهای اخیر می توان فهمید که پوشیدن پیراهن این تیم لیگ برتری و حضور شخصیت بهتاش بی دلیل نیست و او به عنوان یکی از شخصیت های این سریال با حضور ورزشی خود، سورپرایزی برای هواداران سریال خواهد داشت.

 

سیروس مقدم و دیگر عوامل ساخت سریال خاطره انگیز پایتخت نیز امروز در ورزشگاه حضور داشتند و قطعا نماهای مورد نظر خود را از این حضور فیلمبرداری کردند تا در تدوین نهایی سریال به نمایش در نوروز 98 از آنها استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

عکس ها: معین نادری

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد

آفتاب‌‌نیوز :

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!