Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد تومان در سواحل روستای زیارت میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ"حسین دهکی" گفت: مرزبانان پایگاه مرزی میناب، روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری خوب مرزنشینان منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند 2 دستگاه خودروی خارجی قاچاق را به وسیله شناور به سواحل روستای زیارت منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس این خبر بلافاصله اکیپی از گشت‌های خودرویی و پیاده این پایگاه برای بررسی موضوع و برخورد با قاچاقچیان به موقعیت شناسایی شده اعزام، که خدمه شناورها با مشاهده مرزبانان با رها کردن شناورها در ساحل با استفاده از تاریکی هوا اقدام به فرار کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مرزبانان در بازرسی از دو فروند قایق یک دستگاه خودروی پرادو و یک دستگاه خودروی تویوتا کرولا جمعا دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ دهکی تأکید کرد: تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ ۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان قاچاق خودرو مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟