Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش تجلیل از برترین‌های پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در کانون امام خمینی (ره) شهر بوشهر گفت: اولیا، معلمان و سرگروه‌های آموزشی در کنار دانش آموزان در روند اجرا و برگزاری جشنواره خوارزمی تلاش می‌کنند تا دانش آموزان بتوانند موفقیت به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علیمراد کرمی با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی تلفیقی از علم و عمل است، ادامه داد: با توجه به اینکه خلاقیت شاخص بسیار مهمی در کسب موفقیت محسوب می‌شود، دانش آموزان خلاق با داشتن ایده‌های نو و جذاب می‌توانند در این جشنواره موفق‌تر ظاهر شوند.

او، میزان مشارکت دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره را در سال گذشته بسیارخوب ارزیابی کرد و افزود: بیش از ۵۹ هزار نفر از دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره شرکت داشتند که با توجه به جمعیت دانش آموزی این دوره تحصیلی هر دانش آموز در بیش از یک محور شرکت داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: دانش آموزان استان در سال تحصیلی گذشته در محور‌های ادبیات فارسی و فعالیت‌های آزمایشگاهی رتبه اول کشوری و در سایر محور‌ها رتبه سوم را کسب کردند و امسال نیز امید است دانش آموزان استان رتبه‌های بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنند.

کرمی، همکاری دستگاه‌های اجرایی را در اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی شد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با آموزش و پرورش همکاری کرد.

در این همایش افزون بر تجلیل از دانش آموزان موفق در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی و معلمان آن‌ها، از نماد شمشین جشنواره نوجوان خوارزمی رونمایی شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره خوارزمی دانش آموزان بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار