Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جلسات و محافل ــ قاری و حافظ قرآن کشورمان، جلسات آموزش عمومی در حوزه قرائت، حفظ و تفسیر قرآن را طی ایام هفته در شهر تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ سعید حاجیان، قاری و حافظ قرآن طی ایام هفته جلسات آموزش عمومی قرائت، حفظ و تفسیر قرآن را در مناطق مختلف شهر تهران برگزار می‌کند.

این مدرس قرآن روزهای جمعه خود را به چهار جلسه قرآن اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه صبح‌های جمعه از ساعت 8 تا 9 در زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، کوچه شارستان سوم، پلاک ۹ با موضوع آموزش فنون قرائت همراه با تفسیر و شرح حدیث نورانیت ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

جلسه دیگر این مدرس قرآن نیز جمعه، ساعت 9:30 تا 12 در مؤسسه قرآنی سدید واقع در خیابان ایران، کوچه دکتر سنگ، نبش قریب، پلاک ۲ با موضوع حفظ و تجوید و آموزش تخصصی صوت و لحن ویژه آقایان برپا می‌شود. جلسه تفسیر این حافظ کل نیز عصر همان روز به صورت خانگی در ایستگاه مترو تجریش، خیابان دربند، خیابان احمدی زمانی غربی، روبه‌روی کوچه هرمز، پلاک ۱۳ کمی بالاتر از مسجد آیت‌الله ضیاء‌آبادی از ساعت 16 تا 17 با محوریت تفسیر آیات کلام وحی ویژه بانوان و آقایان تشکیل می‌شود. همچنین جلسه آموزش عمومی قرآن سعید حاجیان در ایستگاه مترو سبلان نیز به صورت یک هفته در میان برگزار می‌شود.

جلسه آموزش حفظ و قرائت قرآن این حافظ و قاری بین‌المللی کشورمان نیز شنبه‌ها از ساعت 16 تا اذان مغرب و عشا(به طور ثابت در طی ایام سال) در حسینیه پیرعطا واقع خیابان ری، سه‌راه امین حضور ویژه آقایان و روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد آل‌یس واقع در خیابان خواجه عبدالله انصاری، کوچه نهم تشکیل می‌شود.

همچنین پنجشنبه‌ها نیز کلاس معارف از ساعت 15 تا 17 در قالب جلسه خانگی ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند در خانه‌ای واقع خیابان یخچال، کوچه فرزانه، پلاک ۲ و همچنین از ساعت 18 تا 20 نیز در حسینیه سیدالشهدا(ع) واقع در خیابان کارون، نرسیده به خیابان امام خمینی(ره)، کوچه ملکان برگزار می‌شود که یک ساعت این جلسه نیز اختصاص به روش حفظ و فنون قرائت قرآن دارد.

جلسه آموزش حفظ و قرائت این مدرس قرآن نیز در مسجد آل‌یس واقع در خیابان خواجه عبدالله انصاری، کوچه نهم بعد از نماز مغرب و عشا تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شد.

حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب از اینجا دریافت کنند.

آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند؛ لذا به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

کد خبر 6090077 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی