Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «زغال» می گوید آینده کارگردان‌هایی مانند اسماعیل منصف درخشان بوده و دغدغه و دیدگاه او به سینما و قابل احترام است.

ژیلا شاهی بازیگر فیلم «زغال» به کارگردانی اسماعیل منصف که این روزها در گروه هنر و تجربه روی پرده است در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: خوشبختانه نتیجه‌ای که از فیلم «زغال» گرفتیم و استقبال مخاطبان نشان دهنده توانایی‌های اسماعیل منصف به عنوان کارگردان فیلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من چندین سال است که اسماعیل منصف را می‌شناسم و به نظر من نگاهش به سینما و دغدغه‌هایی که دارد قابل احترام است.

شاهی در ادامه با اشاره به اینکه آینده کارگردان‌هایی مانند اسماعیل منصف درخشان است، افزود: من از همان اول فیلمنامه را دوست داشتم زیرا در چند سال اخیر شکاف طبقاتی خیلی بیش‌تر شده است و باید این مشکلات نشان داده شود تا راهکاری برای آن پیدا شود.

وی تأکید کرد: شخصیت اصلی این فیلم کسی است که چندین سال به یک شیوه زندگی کرده و قانع بوده است ولی به دلیل برخی شرایط پی به نابرابری ها می‌برد و از مسیر درست خارج می‌شود.

بازیگر فیلم «زغال» با اشاره به اینکه این فیلم منحصر به فرد است، خاطرنشان کرد: من بازخوردهای خوبی از فیلم «زغال» دیدم و هر کسی این فیلم را دیده با آن ارتباط برقرار کرده که این موضوع نشان دهنده تسلط کافی اسماعیل منصف بر فیلم بوده است.

وی در پایان گفت: من نقش لیلا را خیلی دوست داشتم زیرا لیلا در بسیاری از مواقع بیش‌تر از مادر یا برادر خود با پدر همکاری و همیاری می‌کند و به همین دلیل است که نقش او واقعاً تأثیرگذار شده است.

ژیلا شاهی بازیگر فیلم زغال،  سال گذشته و در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با درخشش در فیلم «قصر شیرین» نظر مثبت تماشاگران و منتقدان را به خود جلب کرد و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: اسماعیل منصف فیلم زغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله

یک کارگر شاغل در معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان به‌دلیل رعایت نشدن اصول ایمنی حین کار جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا، به گفته وی، طبق اظهارات همکاران وی از قرار معلوم دست این کارگر درون نوار نقاله اصلی گیر می‌کند و با حرکت نوار نقاله دست وی از جا کنده می‌شود.

او گفت: هویت کارگر متوفی «عبدالله اسماعیلی» حدودا ۴۰ساله ساکن روستای «جور» شهرستان کوهبنان و دارای دو فرزند است. او حین انتقال به مراکز درمانی بر اثر خونریزی شدید جانش را از دست داد.

طبق اظهارات وی؛ مراجع قضایی و انتظامی کوهبنان در خصوص علت این حادثه شغلی پیگیر هستند.

معدن زغال سنگ «هشونی» از واحد‌های زیرمجموعه شرکت زغال سنگ کرمان است.

دیگر خبرها

  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • عزم جهانی برای پایان دادن به استفاده از زغال‌سنگ
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان