Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری در این خصوص اظهار کرد: بهره‌برداران این خطوط پلمب شده، اجازه بهره‌برداری از این تجهیزات را ندارند.  

وی افزود: کابل‌راه‌های فوق از چهار سال پیش، به دلیل نداشتن مجوز استاندارد، از سوی این اداره کل پلمب‌اند و هنوز اقدامات مسئولان این پیست‌ها، برای استانداردسازی تجهیزاتشان، به نتیجه نرسیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمودرضا طاهری با اشاره بر اجباری بودن استاندارد کابل‌راه‌ها، بر تدوین ۲۳ استاندارد ملی اجباری برای این تجهیزات تاکید کرد و گفت: هم‌زمان با آغاز فصل سرما و افزایش استفاده از این تجهیزات، به شهروندان توصیه می‌شود، حتما به استاندارد بودن کابل‌راه‌ها دقت و از بهره‌برداران مطالبه کنند.

کد خبر 473787 برچسب‌ها استاندارد تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استاندارد تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک