Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس راه استان مرکزی با هشدار به رانندگان گفت: جاده‌های استان مرکزی به سبب بارش باران و برف لغزنده است. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان مرکزی اظهار داشت: براساس گزارشات مرکز عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه استان مرکزی محورهای مواصلاتی استان منتهی به شهرستان اراک و شازند با بارش برف همراه است که دقت و رعایت ایمنی در هنگام تردد و رانندگی را در این مسیرها می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش برف از شب گذشته در استان مرکزی آغاز شده که با توجه به بارش باران و برف در شهرهای مختلف استان مرکزی درحال حاضر، محورهای مواصلاتی برف‌گیر  باز و سطح  جاده‌ها  لغزنده است.

کهریزی تصریح کرد: براساس اعلام مرکز کنترل ترافیک، در محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه, دلیجان و خمین, بارش باران گزارش شده که این امر سبب لغزندگی سطح محورهای مواصلاتی شده است.

مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌های بروجرد؛ راه روستای «دودانگه» مسدود استمه‌گرفتگی، بارندگی و لغزندگی در جاده‌های ایلاملغزندگی محورهای مواصلاتی مازندران؛ تردد با زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی امکان‌پذیر است

رئیس پلیس راه استان مرکزی خاطرنشان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات زمستانی الزامی است و رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را در جاده‌ها رعایت کنند.

به گزارش تسنیم، بارش برف و باران از نیمه شب گذشته در شهرستان‌های مختلف استان مرکزی آغاز شده که همین امر ضمن لغزندگی سطح معابر و جاده‌های استان مرکزی سبب تعطیلی برخی مدارس و تاخیر در شروع به کار برخی شهرستان‌ها شده است.

انتهای پیام/711/ز

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است

کارشناس هواشناسی تاکید کرد فردا به‌جز استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آنها دور از انتظار نیست در سایر مناطق کشور بارش‌های قابل‌ملاحظه‌ای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749605

دیگر خبرها

  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان