Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:19:51 GMT

کتاب جدید حمید حسام رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۵۱۴۶

کتاب جدید حمید حسام رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست بررسی تدوین کتب خاطرات شهدای مدافع‌ حرم با محوریت کتاب «خداحافظ سالار» (با محوریت زندگی شهید حسین همدانی) نوشته حمید حسام همراه با رونمایی از جدیدترین کتاب این‌نویسنده با عنوان «هفتادودومین غواص» فردا یکشنبه ۸ دی در فروشگاه انشارات به‌نشر در مشهد رونمایی می‌شود.

این‌برنامه یکی از سلسله نشست‌های تبلیغی‌ترویجی «در پناه کلمات» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «هفتاد و دومین غواص» با موضوع ۷۲ غواص عملیات کربلای ۴ برگرفته از خاطرات جانباز کریم مطهری فرمانده گردان غواصی جعفر طیار لشکر انصارالحسین(ع) توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

حمید حسام از نویسندگان شناخته‌شده ادبیات دفاع مقدس کشور است که آثاری چون «آب هرگز نمی‌میرد»، «وقتی مهتاب گم شد»، «غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند» و... را در کارنامه دارد.

برنامه رونمایی از کتاب جدید این‌نویسنده با اجرای محمد خسروی‌راد، نویسنده اثر و مجید عسگری، رضا وحید، سید جلال قوامی و بتول پادام همراه است.

این‌مراسم فردا یکشنبه ۸ دی از ساعت ۱۸ در فروشگاه کتاب انتشارات آستان قدس رضوی واقع در مشهد مقدس، بلوار امامت، نبش امامت ۸ برگزار می‌شود.

کد خبر 4809299 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید حسام ادبیات دفاع مقدس انتشارات به نشر نشر شهید کاظمی ترجمه کتاب و کتابخوانی ادبیات تجدید چاپ گردشگری ادبیات جهان دفاع مقدس بازار نشر رایزنی فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان جشنواره قصه گویی جشنواره ملی اسباب بازی خانه کتاب کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب