Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مصطفی ابطحی» روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: بخشی از منابع مالی صندوق توسط وزارتخانه تامین می‌شود و ماهیانه رقم خوبی در اختیار ما قرار م‌گیرد. در کنار آن درآمدزایی از شرکت‌های مختلف داریم  و گزارشی را به وزیر دادیم که این درآمدزایی سال ٩٦ که ٧ میلیون تومان بود امسال به ٤ میلیارد تومان رسیده است. علاوه بر آن وام در اختیار پیشکسوتان قرار می‌دهیم و بخشی از هزینه‌های درمان آنان را پرداخت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای تک تک شرکت‌های تحت پوشش صندوق برنامه دارم و بخشی از آن مشکل قانونی دارد و اگر برطرف شود کمک وزارت ورزش را نیاز داریم.

وی یادآور شد: صندوق یک سازه اجتماعی است و برای آن در یک شبکه معنایی، مدل مدیریتی نوینی تعریف و براساس آن نظریه‌های عملیاتی را تبیین می‌کنیم تا در اجرای دقیق و درست و با فهمی عمیق از موضوع کار را پیش ببریم. برای اینکه ماموریت خود را درست انجام دهیم در این شبکه معنایی، مدیریت مطلوب را ایجاد کنیم و برای انجام این ماموریت بساط هزینه‌بر را برچیدیم و آورده‌های بسیاری برای صندوق و پیشکسوتان در نظر می‌گیریم.

وی اظهارداشت: نگاه ما درآمدزایی و حرمت‌گذاری پیشکسوتان است. باید برای پیشکسوتان احترام قایل شویم و ایجاد خانه پیشکسوتان برای نکوداشت آنان یک قدم بزرگ بود. تلاش می‌کنیم تا آنان را به نسل جوان معرفی کنیم، کسانی که حس نوستالژیک به آنان داریم و این سربازان دلاور وطن نباید در گیر و دار زندگی فراموش شوند و نسل جوان از آنان غافل شود. بنابراین برای گفتمان نسلی، خانه پیشکسوتان را ایجاد کردیم.

ابطحی ادامه داد: برای تجلیل از پیشکسوتان، روزهای تولد آنان را جشن می‌گیرم. معتقدم در زمان حیات آنان باید دست این قشر را گرفت و با این نگاه تحول زیادی ایجاد کردیم. در این کشور ظرفیت‌های زیادی داریم و مدیران ما این ظرفیت‌ها را نمی بینند. تلاش ما این است تا این فرصت ها را کشف کنیم و از آنان برای مدد رساندن به قهرمانان بهره ببریم.

وی یادآور شد: قدم نخست تاسیس خانه پیشکسوتان و برگزاری جشن‌های خانوادگی بود و با کمال احترام میزبانی را برعهده خواهیم گرفت. همچنین امکانات ورزشی را به صورت رایگان در اختیار پیشکسوتان قرار می‌دهیم. پیشکسوتان نه تنها از امکانات این خانه، بلکه از ساختمان قبلی صندوق در خیابان آفریقا و مجموعه درفشی‌فر باشگاه پرسپولیس و بسیاری از مجموعهها،  استفاده می‌کنند.

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان عنوان کرد: طی هماهنگی با شورای شهر، مقرر شد بلیت‌های اتوبوس و مترو به صورت رایگاه در اختیار بزرگان ورزش ایران برای سال ٩٩ قرار گیرد که این موضوع در صحن علی شورای شهر تهران به تصویب رید.  همچنین در رایزنی با اعضای شورای شهر،  میادین و خیابان‌هایی به نام بزرگانی که هنوز زنده‌اند، نام‌گذاری خواهد شد.

وی گفت: همچنین قرار است در رادیو و تلویزیون برنامه‌های مختص قهرمان و پیشکسوتان داشته باشیم. خراسان قطب ورزشی است و شعبه خانه پیشکسوتان در آن استان ایجاد خواهد شد و تجلیل از نام‌آوران ورزشی آن استان در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان گفت: صندوق پایش سلامت پیشکسوتان راه‌اندازی شد تا پیشکسوتان ورزشی در روزهای فرد به آنجا مراجعه کنند و با انستیتو تغذیه تهران در حال گفت و گو هستیم تا برنامه آموزشی و علمی برای تغذیه مناسب برای این قشر بگنجانیم.

ابطحی اضافه کرد: کار دیگری که انجام دادیم، رایزنی با معاون قوه قضاییه برای استفاده از ظرفیت و اعتبار آنان برای پایان بخشیدن به دعاوی و شکایات مردم است. همچنین ١٧ دی‌ماه سالروز درگذشت «غلامرضا تختی» در تقویم رسمی کشور روز پیشکسوتان نامگذاری خواهد شد.

مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان درخصوص کمک به این سرمایه‌های ورزشی اظهار داشت: دست ما باید در کمک به کسی که تاکنون به او کمک نشده بلندتر باشد و با تصویب وزارت ورزش و مجلس تا ٦ ماه بعد اساسنامه را اصلاح می کنیم. ١٠ هزار نفر عضو صندوق هستند و کسانی که به صندوق معرفی نشدند از طرف فدراسیون حایز اهمیت نبوده‌اند. تاکنون موظف بودیم تا به قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی کمک کنیم اما در اساسنامه جدید پیشکسوتان ملی نیز اضافه شدند.

وی درباره مستمری پیشکسوتان گفت: از مرداد ٩٧ تاکنون به صورت مرتب و سر وقت مستمری پیشکسوتان پرداخت شده است و اگر کوتاهی بوده در دوران من رخ نداده است. قبول دارم پرداختی کم است اما بدون تبعیض پرداخت می‌شود.

ابطحی افزود: خانه ورزش برای مدت محدودی به فدراسیون شطرنج واگذار شد و اما زمان آن واگذاری به پایان رسیده است و صندوق با رقمی بیشتر این خانه را از شرکت توسعه و تجهیز به مدت سه سال اجاره کرد. فکر نمی‌کنم شطرنج هزینه خاصی برای آن کرده باشد و ما در حال بازسازی این خانه هستیم. شاید هتل پشت این خانه را نیز اجاره کنیم.

برچسب‌ها جام جهان پهلوان تختی شورای شهر باشگاه پرسپولیس صدا وسیما فدراسیون کشتی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جام جهان پهلوان تختی شورای شهر باشگاه پرسپولیس صدا وسیما فدراسیون کشتی قوه قضاییه جام جهان پهلوان تختی شورای شهر باشگاه پرسپولیس صدا وسیما فدراسیون کشتی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند