Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس با هیئت استقلالی برای مذاکره با استراماچونی راهی دوحه خواهد شد.

به گزارش مشرق، رحمان رضایی با تأیید خبر نشستی برای مذاکره با آندره‌آ استراماچونی به میزبانی دوحه، گفت: «پاستورلو سال‌ها کارگزار رسمی من در ایتالیا بود و مدیری است که به اعتبارش بیشتر از پول اهمیت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدریکو، با حسن نیت پذیرفته جلسه در دوحه برگزار شود تا اتوره ماتزلی هم به عنوان وکیل رسمی حضور داشته باشد.»

رضایی در ادامه اظهار داشت: «فردا همراه خلیل‌زاده از تهران به دوحه می‌رویم و علی خطیر هم از سوییس به دوحه می‌آید. خطیر کسی بوده که با استراماچونی قرارداد بسته و روحیات طرف مقابل را می‌شناسد و حضورش به حل این مشکل کمک می‌کند.»

بیشتر بخوانید:

راز ۵۰ هزار یورویی که استرا اضافه گرفت

رحمان در پاسخ به این سوال که چقدر به حل اختلاف طرفین امیدوار است، گفت: «در این سه روز هم با خلیل‌زاده حرف زدم و هم با پاستورلو، در هر دو طرف این اراده را دیدم که دوست دارند همکاری‌شان ادامه پیدا کند و همین اراده می‌تواند آنها را به یک تفاهم تازه برساند.»

رضایی در جواب این پرسش که یک پرسپولیسی وسط دعوای استقلال چه می‌کند، گفت: «من پرسپولیسی بودم و هستم ولی این مسئله فراتر از رنگ‌هاست. چهارشنبه فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت تو که با پاستورلو ارتباط داری، به عنوان میانجی وارد شو و کمک کن استراماچونی را به استقلال برگردانیم. با خواهش ایشان وارد موضوع شدم و وقتی قرار ملاقات را فیکس کردم خلیل‌زاده به من گفت وزیر خواسته شما هم همراه تیم مذاکره کننده استقلال باشی. البته همان شبی که استراماچونی قهر کرد هم مشاور رسانه‌ای وزیر از من خواست از طریق پاستورلو با او قرار بگذارم که دیگر دیر شده بود.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین پرسپولیس رحمان رضایی آندرا استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد

لیگ ستارگان قطر با قهرمانی تیم لژیونر ایرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) و در هفته پایانی فصل جاری لیگ فوتبال ستارگان قطر تیم السد دوحه که محمدامین حزباوی را روی نیمکت داشت 4 بر صفر از الریان شکست خورد.

راجر گودس (15)، رودریگو مورنو (50) ،گابریل پریرا (89) و احمد الراوی (3+90) زننده 4 گل الریان بودند.

در دیگر بازی امشب نیز الشمال در غیاب امید ابراهیمی برابر الغرافه با گل دقیقه 3+45 یونس بلهندا یک بر صفر پیروز شد.

برتری شباب الاهلی در خانه العین

در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم السد دوحه با 49 امتیاز صدرنشین شد و به جام قهرمانی رسید. تیم‌های الریان (47 امتیاز) و الغرافه (44 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. الشمال هم با 25 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم