Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از وارد آمدن خسارت به منازل مسکونی ۲۷۰ خیابان شهر در بارندگی اخیر خبر داد.

علیرضا عالیپور در جلسه بررسی نحوه برآورد خسارت وارد شده ناشی از بارندگی شدید اخیر به اماکن مسکونی، تجاری، خودروها و تاسیسات زیربنایی در خوزستان اظهار کرد: اهواز زیرساخت مناسبی ندارد و بارندگی‌های اخیر به استمرار تخریب زیرساخت‌ها دامن زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: بخش زیادی از زیرسازی و روسازی شبکه معابر دچار آسیب شده است. همچنین به ایستگاه‌های پمپاژ و خطوط فاضلاب آسیب وارد شده است و وضعیت ما از قبل بسیار بدتر شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه در مجموع منازل مسکونی ۲۷۰ خیابان این شهر، دچار خسارت شده‌اند، گفت: منازل مسکونی ۴۱ خیابان در منطقه یک، هفت خیابان در منطقه ۲، پنج خیابان در منطقه ۳، ۲۳ خیابان در منطقه ۴، بالغ بر ۵۰ خیابان در منطقه ۵، ۴۲ خیابان در منطقه ۶،  ۳۸ خیابان در منطقه ۷ و ۶۲ خیابان  در منطقه ۸ دچار آسیب شد.

عالیپور بیان کرد: در این بارندگی همه داشته‌ها و نداشته‌هایمان از نظر نیروی انسانی و تجهیزات را به میدان آوردیم.

وی عنوان کرد: در این مدت در مجموع ۸ هزار و ۶۰۰ تماس مردمی با سازمان آتش‌نشانی اهواز گرفته شد که ۳۰۸ ماموریت امداد و نجات انجام دادیم. همچنین ۳۴۶ نفر توسط سازمان آتش‌نشانی نجات یافتند و ۱۹۱ خودرو از آبگرفتگی خارج شدند و ۲۴ ماموریت غواصی در زیرگذر پل‌ها انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: این ماموریت‌ها خسارات زیادی به آتش‌نشانی وارد کرد و ۱۹ دستگاه خودرو این سازمان دچار آسیب شد و هفت ایستگاه آتش‌نشانی اهواز فاقد تجهیزات شدند. در مجموع ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به تجهیزات آتش‌نشانی اهواز خسارت وارد شده است.

عالیپور عنوان کرد: زیرساخت‌های اهواز به نحو گسترده‌ای از بین رفته است و اینکه هر بار مدیران را شبیه یک قربانی جلوی مطالبات مردم قرار دهیم، درست نیست زیرا ما را از حیث منابع انسانی و مدیریتی دچار ضرر و زیان می‌کند که این موضوع نیز به نوع خود آسیب جدی به شهر وارد می‌کند. اینکه خوزستان فاقد مدیر توانمند و دلسوز شود، آسیب زیادی است. در حالی که باید زیرساخت‌های منابع گسترده جبران شود تا مبادا این آسیب‌ها باعث شود منابع دیگری را هم از دست بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیلاب در خوزستان سیلاب در اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: علارغم تذکرات و اخطار‌های داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، منزل متروکه‌ای که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.   وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست تا باتوجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنین و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیوفتد.   او افزود: در غیر اینصورت با هماهنگی دستگاه قضا، نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان