Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 81 همایش گرامیداشت 9دی و نشست‌های بصیرت افزایی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به گرامیداشت حماسه 9 دی‌ماه سال 88 اظهار کرد: حماسه 9 دی یک روز ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود و ملت ایران اسلامی در این روز اقدامات اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شعله‌های فتنه 88 با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، بصیرت و هوشیاری ملت ایران در حماسه 9دی خاموش شد، افزود: جمهوری اسلامی در حماسه 9دی باری دیگر توسط مردم با بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برگزاری 81 همایش گرامیداشت 9 دی و نشست‌های بصیرت افزایی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و تصریح کرد: این همایش‌ها با حضور خادمین بقاع متبرکه، اصحاب وقف و موقوفات، مردم، بسیجیان و کارکنان اوقاف استان و با سخنرانی سخنرانان برجسته برگزار می‌شود.

قربانی با اشاره به برگزاری اجتماع محوری حماسه 9 دی در چهار بقعه متبرکه مازندران گفت: اجتماع حماسه 9 دی شهرستان ساری روز دوشنبه 9 دی ساعت 10 صبح در آستان مقدس امامزاده یحیی(ع)، در بابل ساعت 9:30 دقیقه صبح در آستانه امامزاده قاسم(ع)، در آمل روز یک‌شنبه هشت دی بعد از نماز مغرب و عشاء در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم(ع) و در بندپی شرقی روز پنج شنبه 12دی بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده عباس (ع)  برگزار خواهد شد.

وی گفت: همایش گرامیداشت 9 دی با سخنرانی حجت‌الاسلام غلامی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا استان مازندران در جمع کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران

تعداد بازدید : 9 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)