Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس قهرمانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امیر جباری تنها نماینده بدمینتون استان همدان در این رویداد مهم بین المللی است.

وی اضافه کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در روزهای پانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه جاری در شهر شیراز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی بیان کرد: در این مسابقات که بدمینتون بازان مطرح خارجی نیز حضور خواهند داشت، شانزده بدمینتون باز ترکیب تیم ملی کشورمان را تشکیل می دهند.

معاون اداره ورزش و جوانان همدان یادآور شد: امیر جباری پرافتخارترین بدمینتون باز همدانی به شمار می رود و در سال های اخیر به موفقیت های ارزنده در عرصه های ملی و بین المللی رسیده است.

کاپیتان سابق تیم ملی جوانان کشورمان از سال ۸۹ تاکنون طلای رقابت های بدمینتون نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور را کسب کرده است و هم اکنون در رده سنی امید قرار دارد.

وی در این سال ها بیش از ۱۰ مدال رنگارنگ ملی و بین المللی را کسب کرده است.

برچسب‌ها تیم ملی ایران همدان بدمینتون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران همدان بدمینتون تیم ملی ایران همدان بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این دوره از رقابت ها ۱۸ بازیکن در تالار بدمینتون به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات مهزیار امامی مقام اول، محمدطاها دامغانیان مقام دوم، امیرحسین مدرس و عرشیا موذن مشترک سوم شدند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر