Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:20:54 GMT

خلیل زاده: فردا با رحمان رضایی به قطر می رویم

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۸۶۳۴

خلیل زاده: فردا با رحمان رضایی به قطر می رویم

سرپرست باشگاه استقلال می گوید هنوز با استعفای عضو هیئت مدیره این باشگاه موافقت نشده است.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه درباره استعفای میرشاد ماجدی از هیات مدیره گفت: این استعفا به دست ما رسیده و باید در هیات مدیره و در اولین جلسه مورد بررسی قرار گیرد و سپس در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خلیل زاده در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: به همراه آقای رحمان رضایی به کشور قطر خواهیم رفت و همچنین از آقای علی خطیر خواسته ایم تا در دوحه حضور داشته باشند تا در جلسه مشترک با مدیر برنامه های آقای استراماچونی حاضر شویم. تلاش همه این است تا خروجی این جلسه باب میل هواداران باشد.

او در ادامه صحبت های خود گفت: با همکاری اعضای هیات مدیره و دیگر اعضای باشگاه و تیم در حال نهایی کردن لیست اولیه تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان و فصل نقل و انتقالات هستیم. این لیست قابل تغییر است و باشگاه بعد از نقل و انتقالات لیست نهایی خود را معرفی می کند.


او در مورد اردوی خارجی استقلال گفت: همچنین مسئولین اجرایی باشگاه مامور شدند تا مقدمات لازم برای برپایی اردوی نیم فصل را انجام دهند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

خلیل زاده در مورد بازگشت میلیچ و دیاباته به ایران گفت: بلیت برگشت برای آقایان میلیچ و دیاباته تهیه شده و این دو بازیکن پیش از شروع تمرینات وارد تهران خواهند شد.

 

او در پایان خطاب به هواداران گفت: خواسته هواداران را می دانیم و برای محقق کردن آن تلاش می کنیم. از همه هواداران تقاضا دارم تا با حمایت و صبوری خود در این مسیر ما را همراهی کنند تا بتوانیم هر چه بهتر در این مسیر گام برداریم و نتیجه مطلوب هواداران را کسب کنیم.

میرشاد ماجدی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میرشاد ماجدی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم

باشگاه پرسپولیس در مطلبی نوشت: به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم