Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون انتخابات‌های متعددی برگزار شده که همواره با مشارکت گسترده مردم همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف است و در انتخابات دوم اسفندماه امسال نیز شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر برگزاری انتخابات قانونمند و سالم و منظم را یک ضرورت دانست و با تاکید بر لزوم رعایت امانت‌داری تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و با امنیت نیازمند توجه به قانون است.

وی خواستار مراعات اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها برای فراهم ساختن زمینه انتخاباتی سالم و قانون‌مند شد و افزود: دشمنان همواره دنبال کمرنگ‌کردن میزان حضور مردم در انتخابات هستند ولی مردم با حضور پرشور خود دشمن را ناکام می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار تلاش همه مدیران و مسئولان برای رفع مشکلات مردم شد و اضافه کرد: دیدار عمومی و چهره به چهره با مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث شناسایی مشکلات و تلاش برای رفع آنها می‌شود.

وی با تاکید بر سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، مستمندان و سایر اقشار مردم ادامه داد: مدیران باید از فرصت مسئولیت در خدمات‌رسانی به مردم استفاده و جهادی عمل کنند تا خدمات آنان در جامعه ماندگار بماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مسئولان باید خدمات ماندگاری را به مردم ارائه کنند افزود: استان بوشهر به توسعه زیرساختی در بخش‌های گوناگون نیاز دارد که باید مسئولان در این عرصه با روحیه و رویه جهادی تلاش کنند.

کد خبر 4809653

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر امام جمعه بوشهر بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان بارش برف شیراز شب یلدا آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند

خالد ایزدپناه رئیس شورای اسلامی شهرستان مرزی دشتیاری  گفت: در دو سیلاب اخیر نیروهای امدادی هلال احمر، هوانیروز ارتش، نیروی دریایی ارتش، نیروی زمینی سپاه پاسداران ، گروه های جهادی و مردمی ،بسیجیان همه پای کار بودند در منطقه سیل زده حضور داشتند و کار امدادرسانی تا آخرین روز سیلاب هم از راه زمینی و هوایی  ادامه داشته است. 

وی ادامه داد: دشتیاری همواره آماج سیلاب های سهمگینی بوده و خسارت های فراوانی را بر جای گذشته است و در دو سیلاب اخیر شهرستان دشتیاری در دو بخش راه های روستایی و کشاورزی بیشترین آسیب به خود دیده است.

خالد ایزدپناه اظهار داشت: با توجه به تجربه ای که در سیل دیماه ۹۸ بود انتظار داشتیم در سیل اسفند ماه ۱۴۰۲ و فروردین ماه ۱۴۰۳ خسارت ها باید به مراتب کمتر می شدند متأسفانه به علت ضعیف بودن زیرساخت مجدد شاهد حجم عظیمی از آسیب ها به زیرساخت راه روستایی و کشاورزی بودیم 

وی افزود: علاوه بر خسارت ها به زیرساخت های  راه و کشاورزی شاهد هدر رفت میلیون ها مترمکعب آب حاصل از سیلاب به دریا بودیم آبی که بدون هیچ هزینه ای به دست اومد و جلوی چشم مردم بدون هیچ استفاده ای به دریا رفت.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مرزی دشتیاری در ادامه گفت: به علت گستردگی راههای روستایی و مواصلاتی بعد از گذشت ۲۰ روز از سیل اخیر متأسفانه بعضی از راههای روستایی ترمیم و بازسازی نشدند و مردم با سختی عبور و مرور انجام می شود بندسارهای کشاورزی بر اثر سیل تخریب شده و نیاز به مرمت و بازسازی دارند کشاورزی مردم از بین رفته است و نیازمند توجه به خسارت دیدگان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم