Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@22:44:28 GMT

صدور حکم برای خاطیان حادثه سنگ نوردی اصفهان

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۹۲۱۲

صدور حکم برای خاطیان حادثه سنگ نوردی اصفهان

حوادث رکنا : مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی درباره حکم عوامل ناامنی باشگاه سنگنوردی که آرمان کوچولو را در اصفهان به کما فرو برده بود توضیح داد.

به گزارش رکنا ، مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: با توجه به آسیب آرمان غیاثی ورزشکار عزیز کشورمان در حادثه سنگ نوردی استان اصفهان موضوع به صورت کامل توسط فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی بررسی و احکام لازم در این خصوص صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدشروین اسبقیان ادامه داد: بر این اساس مسئول برگزاری، سرداور و مسئول ایمنی مسابقه به لحاظ تخطی از شیوه نامه برگزاری مسابقات و عدم اقدام به اخذ مجوز به 18 ماه محرومیت قطعی و یک سال محرومیت تعلیقی محکوم شدند.

وی افزود: همچنین مدیر برگزاری به یک سال محرومیت قطعی، شخص حمایت چی نونهال مصدوم شده به یک سال محرومیت قطعی، داور مسیر به شش ماه محرومیت قطعی و باشگاه ورزشی اژکهن هم به شش ماه محرومیت قطعی محکوم شدند.

اسبقیان تاکید کرد: برخی افراد از جمله رییس، نایب رییس، مسئول کمیته صعودهای ورزشی هیات کوهنوردی استان اصفهان و مدیر سالن ورزشی ایثار ذوب آهن هم به دلیل عدم نظارت لازم بر حسن اجرای شیوه نامه مسابقات به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.

او در پایان در خصوص اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از وقوع حوادث مشابه گفت: اعضای کمیته انضباطی فدراسیون ضمن تذکر جدی به مقامات مسئول در هیات ورزشی استان اصفهان مبنی بر نظارت بیشتر و جلوگیری از برگزاری مسابقات بدون مجوز تاکید کردند ریاست هیات استان هم باید اطلاع رسانی لازم در این خصوص به تمام اماکن ورزشی مربوطه را به عمل آورد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه حوادث اخبار حوادث اصفهان حادثه سنگ حکم محرومیت حوادث اصفهان اخبار اصفهان عکس فیلم حوادث تهران اخبار تهران تلگرام همسرش جوان تهران دختر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!

دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

به گزارش مشرق، پیلار آلگریا، سخنگوی دولت اسپانیا اعلام کرد که ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی اسبق تیم ملی این کشور به عنوان رییس کمیته تازه‌تاسیس بر نظارت فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا منصوب شده است.

اسپانیا که یکی از میزبانان مشترک جام جهانی ۲۰۳۰ است، هفته گذشته از تشکیل یک کمیته ویژه به منظور نظارت بر فدراسیون فوتبال این کشور تا زمان برگزاری انتخابات جدید خبر داد. فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) اعلام کرده‌اند که به دقت و با نگرانی وافر شرایط را رصد خواهند کرد.

این اقدام پس از ماه‌ها آشوب و تلاطم در فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت؛ نهادی که با چند رسوایی از جمله پرونده فساد مالی و همچنین برکناری لوئیس روبیالس، رییس سابق این فدراسیون به دلیل تعرض آشکار به جِنی هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان این کشور روی سکوی اهدای مدال قهرمانی جام جهانی به این تیم، دست و پنجه نرم می‌کند.

دل‌بوسکه در سال ۲۰۱۰ لاروخا را به عنوان قهرمانی جام جهانی رساند و پیش‌تر نیز آن تیم پرستاره را به قهرمانی یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ رسانده بود. او پیش از موفقیت در سطح بین‌المللی، در مدت چهار سال حضور روی نیمکت رئال مادرید(از سال ۱۹۹۹) ۲ بار در لیگ قهرمانان و ۲ بار در لالیگا تاجگذاری کرد. هدایت باشگاه بشیکتاش ترکیه نیز در کارنامه حرفه‌ای دل‌بوسکه به چشم می‌خورد. مرد اسپانیایی در کسوت بازیکن نیز بیش از ۴۰۰ بازی برای رئال انجام داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان