Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:54:49 GMT

همه چیز درباره روش‌های چاپ ساک دستی

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۸۹۷۴۰

همه چیز درباره روش‌های چاپ ساک دستی

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که بعد از خرید لباس، کفش، ساعت یا جواهرات، کالای خریداری‌ شده را در یک ساک دستی تبلیغاتی شیک و زیبا از فروشنده تحویل گرفته‌اید و کیفیت و طراحی دلپذیر آن سبب شده آن را برای استفاده‌های بعدی نیز نگهداری کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بگیران، ساک دستی اهدایی از هر نوعی که باشد، پارچه‌ای، برزنتی یا کاغذی، به‌واسطه طرح و نقش منحصربه‌فرد یا لوگوی حک‌شده روی آن، بیلبوردی زیبا و شکیل و درعین‌حال کاربردی برای کسب‌وکار ارائه‌دهنده آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر بسیاری از افراد دغدغه انتخاب مجرب‌ترین مراکز را برای چاپ ساک دستی تبلیغاتی موردنظر خود دارند.

چه نوع ساک دستی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنم؟

کسب‌وکار شما چه در زمینهٔٔ تولید کالا و چه در زمینه ارائه خدمات فعالیت کند، احتمالاً به ساک تبلیغاتی نیاز خواهید داشت. کالاهایی مانند کفش، لباس و انواع پارچه غالبا در ساک دستی‌های پارچه‌ای یا برزنتی و کالاهایی مانند ساعت، جواهرات، عطر، موبایل و لوازم جانبی آن در انواع ساک دستی‌های کاغذی به مشتریان عرضه می‌شوند. در این متن  انواع روش‌های چاپ ساک دستی را به شما معرفی کرده‌ایم تا مناسب‌ترین نوع آن را برای برند خود انتخاب کنید.

 ساک دستی پارچه‌ای

انواع گوناگون ساک دستی پارچه‌ای به دلیل داشتن مقاومت بالا، معمولاً برای ارائه کالاهایی که وزن بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. عرضه‌کنندگان کیف، کفش، لباس و غیره و نیز مراکز خدماتی که حجم قابل‌ توجهی مدارک و کاتالوگ و بروشور را به مشتریان خود عرضه می‌کنند از این محصول به‌عنوان ساک تبلیغاتی استفاده می‌کنند. ساک دستی پارچه‌ای در انواع زیر و در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود.

ساک دستی سوزنی، محصولی اقتصادی برای کسب‌وکارهای نوپا

ساک دستی سوزنی از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمتی است که کسب‌وکارهای نوپا و جوان اقدام به تهیه آن می‌کنند. مهم‌ترین مزیت این محصول قابلیت شستشو و قابل بازیافت بودن است. چاپ ساک دستی سوزنی به‌صورت سیلک انجام می‌شود و روش چاپ آن دستی است. البته در سفارشات تیراژ بالا نحوه چاپ این محصول به روش ماشینی یا فلکسو صورت می‌گیرد و همین امر بر سرعت کار می‌افزاید.

انواع ساک سوزنی در دو نوع پرسی و کاست دار تهیه می‌شوند. ساک سوزنی کاست‌دار ظرفیت حمل محصولات با حجم بالاتر را داراست.

ساک دستی برزنتی، محصولی مقاوم و کاربردی با طول عمر بالا

مهم‌ترین ویژگی پارچه برزنت، استقامت کششی آن است که محصولات تولیدشده از این پارچه را به کالاهایی مقاوم با طول عمر بالا بدل می‌کند. به دلیل ویژگی ضد آب بودن، این پارچه کاربرد قابل‌توجهی در تولید انواع چتر، سایبان، روکش وسایل نقلیه و غیره نیز دارد.

صاحبان مشاغلی که مقاومت بالای ساک تبلیغاتی برای برند آن‌ها حائز اهمیت است معمولاً ساک دستی تبلیغاتی برزنتی را انتخاب می‌کنند.

ساک دستی کتان، انتخابی برای مدیران خلاق

پارچه کتان از الیاف گیاه کتان تولید می‌شود و از دیرباز کاربرد بالایی در تولید کیف، کفش و لباس داشته است. استحکام بالای تاروپود پارچه کتان آن را تبدیل به پارچه مناسبی برای چاپ ساک دستی کرده است. ویژگی مهم دیگر این پارچه، قابلیت چاپ انواع طرح و رنگ‌ روی آن است. همین امر سبب می‌شود مشاغلی که تصمیم به طراحی‌های خلاقانه در چاپ ساک تبلیغاتی خوددارند، ساک کتان را برای این منظور انتخاب کنند.

از دیگر مزایای مهم ساک دستی کتان می‌توان به قابلیت تحمل وزن تا ۱۵ کیلوگرم، قابلیت دوخت صنعتی، امکان تولید کاست و قابلیت بازیافت در طبیعت اشاره کرد.

ساک کاغذی، محصولی زیبا و مقاوم

ساک دستی کاغذی معمولاً برای ارائه محصولات ظریف و کم‌وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. کالاهایی مانند ساعت، جواهرات، گوشی موبایل و لوازم جانبی آن از جمله کالاهایی هستند که تولیدکنندگان از ساک کاغذی برای ارائه آن به مشتریان استفاده می‌کنند. ویژگی مهم این محصول این است که امکان افزایش استحکام آن تا وزن ۱۰ کیلوگرم نیز وجود دارد.

در انواع ساک دستی کاغذی که از جنس گلاسه یا مقوای پشت طوسی تولید می‌شوند، لایه سلفونی که روی محصول قرار می‌گیرد، مقاومت آن را افزایش می‌دهد. ضمناً با قرار دادن کفی مقوایی در کف برخی از مدل‌های این ساک دستی می‌توان به استحکام آن افزود. چاپ ساک دستی کاغذی از طریق سیستم افست انجام می‌گیرد که یکی از باکیفیت‌ترین انواع روش‌های چاپ است.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی موردنظر خود را به چه مراکزی سفارش دهم؟

ساک دستی تبلیغاتی به‌عنوان ویترین برند شما، می‌بایست ضمن تحمل وزن محصول ارائه‌شده توسط شما، از زیبایی و ظرافت لازم برخوردار باشد تا به نحوی شایسته معرف کسب‌وکارتان باشد؛ بنابراین چاپ ساک دستی تبلیغاتی را به مراکز خوش‌نامی بسپارید که در این زمینه دارای تجربه لازم باشند.

مجموعه بگیران که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در عرصه تولید انواع ساک دستی تبلیغاتی آغاز کرده، با انجام بیش از هزاران پروژه تولید ساک دستی برای شرکت‌ها و مؤسسات معتبر، آماده پذیرش سفارشات شما جهت تولید و چاپ ساک دستی می‌باشد.

جهت کسب مشاوره رایگان در زمینهٔ چاپ ساک دستی می‌توانید از طریق شماره تماس ۶۳۴۲۹ – ۰۲۱ با کارشناسان مجموعه بگیران تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساک دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۸۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک