Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار با اعضای خانواده شیخ زکزاکی که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا در قم برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم شفا و آزادی کامل نصیب شیخ زکزاکی شود و دست ظالمان از شریعت اسلام کوتاه شود.

وی افزود: کار وقتی برای رضای خدا باشد هم سهل و هم ماندنی است، خیلی کمتر از این رنج اگر برای دیگران پیش می‌آمد، تاب نمی‌آوردند، اما شهادت ۶ فرزند برای شیخ زکزاکی قابل تحمل بود، چرا که کار ایشان برای خدا بوده و این سختی‌ها برایشان آسان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد سطوح عالی حوزه گفت: خداوند فرمود اگر هر قدر مشکل در دنیا باشد، من دو برابر آسانی می‌فرستم تا آن را قابل تحمل کنم، ما دو نوع یسر و یک نوع عسر داریم، یعنی هر جا سختی هست، دو برابر آن نیز آسانی وجود دارد.

وی بیان کرد: اگر کسی ۶ قربانی بدهد، چشم بدهد و به زندان برود، قطعاً تحمل این سختی‌ها از عنایات خداوند سبحان است.

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه هر پدری علاقه مند است برای فرزند خود یک زندگی خوب تهیه کند، مطرح کرد: خیلی از افراد مرده وارد برزخ می‌شوند، یعنی غافل هستند که کجا وارد شده‌اند، اما شهدا آگاهانه وارد برزخ می‌شوند.

این مرجع تقلید یادآور شد: شهدا با افراد بی تفاوت کاری ندارند، بلکه با راهیان راه خودشان کار دارند، کسانی که راهی راه شهدا هستند، اما هنوز به مقصد نرسیده‌اند، خداوند به آنها بشارت می‌دهد.

این مفسر قرآن کریم اضافه کرد: کسانی که به مقصد رسیده‌اند واصلین هستند، گروه دیگر کسانی هستند که در مسیر هستند و هنوز به مقصد نرسیده‌اند، شهدا نیز با این گروه دوم کار دارند، گروه سومی نیز هستند که اصلاً حرکتی آغاز نکرده‌اند، ذات اقدس حضرت اله پاداش شهدا و داغ دیدگان در این راه را عطا می‌کند.

کد خبر 4810547

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ زکزاکی آیت الله جوادی آملی قم بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه 9 دی قزوین شهرکرد بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شیراز گرگان مشهد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای سختی در انتظار استقلال است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه با ذوب آهن ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: دیدارهای سختی در پیش داریم.

ادامه دارد....

کد خبر 6095629

دیگر خبرها

  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم