Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - کار با انتخاب یک رنگ خاص برای خودرو آغاز می شود و همانطور که مشاهده می کنید کد فوق العاده و شناخته شده ای با نام Austin Yellow برای آن انتخاب شده است.

پروژه های شخصی سازی و تیونرهای حرفه ای فعال در آن بخش جالبی از صنعت خودروی جهان را به خود اختصاص داده و عملا یک کار و کسب تخصصی را شکل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تغییرات مدل های کلاسیک، سوپر اسپرت های روز و یا بازسازی هایی که بیشتر به معجزه شباهت دارند؛ رویدادهایی هستند که در این حوزه جریان دارند و هر روز بر مخاطبان آن نیز افزوده می شود. برای مطلب امروز سراغ یکی از برنامه های خودرویی شبکه سی ان بی سی می رویم که طی آن آمازون؛ سدان اندازه متوسط کمپانی ولوو مدل 1963 سوژه ای برای پروژه تیونینگ قرار گرفته است.
ولوو آمازون 1963
کار با انتخاب یک رنگ خاص برای خودرو آغاز می شود و همانطور که مشاهده می کنید کد فوق العاده و شناخته شده ای با نام Austin Yellow برای آن انتخاب شده است.
این کد رنگ قبلا در مدل های مختلفی از ب ام و  مانند آی8 کوپه و 340آی تورینگ نیز استفاده شده است.
مدل درپوش موتور و برآمدگی استانداردی که روی آن قرار دارد می تواند فرصتی فوق العاده برای افزودن جزئیات و تقویت ظاهر تهاجمی خودرو باشد. از این رو دو ردیف ورودی هوای موازی در قسمت بالای درورش موتور اضافه شده است. در قسمت دماغه بخش  های سیاه رنگ زیبایی خاصی به ظاهر خودرو داده اند. حلقه دور چراغ های اصلی، بافت نرده ای گریل(جلوپنجره) و بامپر(سپر) هماهنگی فوق العاده ای با یکدیگر دارند.
مهمترین رویداد نمای جانبی را نیز باید افزیش حجم خودرو با استفاده از نصب فلیر روی هلال فندرها (گلگیر) دانست. رینگ های حرفه ای از برند فورج لاین و خانواده جی تی دی-5 مونوبلاک نیز دلبری های خاص خود را دارند.


                             

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دهه شصتی هیولا خیابان اسب بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجائی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
جواد دوستی در ادامه اظهار کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، سالیانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!/دیپلماسی را نادیده نگیریم/كريدور عراق-اردوغان- اروپا
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ابتکار روتردام در تبدیل سنگفرش‌های خیابانی به فضای سبز
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)