Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در محکومیت اقدامات تروریستی اخیر در کشورهایی همچون افغانستان، یمن، بورکینافاسو، نیجریه و سومالی، مقارن با سالروز تولد حضرت عیسی «ع» بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است : کشته و مجروح شدن صدها انسان بیگناه در افغانستان، یمن، بورکینافاسو، نیجریه و سومالی، مقارن با سالروز تولد حضرت عیسی علیه السلام پیامبر مهربانی بار دیگر اثبات می‌کند که تروریسم با هرعنوان و مرامی که باشد همچون ابزاری در تامین منافع نظام سلطه بوده و از هیچ جنایتی در این مسیر با سوء استفاده از مقدسات، ابایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فجایع یاد شده در چند روز اخیراز آسیا تا افریقا، بار دیگر اثبات کرد، هیچ یک از گروه‌های تروریستی اعتقاد و ارتباطی به ادیان نداشته و ادیان تنها دستاویزی برای فریب جامعه و افکار عمومی بوده و مورد سوءاستفاده و جعل آنها قرار می گیرد.
ریشه‌های ناامنی و نسل‌کشی و آواره‌سازی واقدامات جنایتکارانه در جهان امروز را باید در برنامه‌های نظم نوین جهانی جستجو کرد.  نظام سلطه با هدف تسلط بر منابع استراتژیک همچون نفت و رونق بخشی به صنعت تسلیحاتی و جلوگیری از پیشرفت و ترقی در جوامع در حال توسعه جهان، به تجدید حیات و گسترش تروریسم روی می آورد و در این میان آسیا و افریقا مرکز ثقل این چپاول‌اند.
انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، ضمن ابراز همدردی با تمامی آسیب دیدگان در افغانستان، یمن، بورکینافاسو، نیجریه و سومالی و آرزوی سلامتی برای مجروحان، از نخبگان این کشورها و رهبران ادیان می‌خواهد تا با روشنگری و توجیه افکار عمومی، از سوءاستفاده تروریسم از ادیان جلوگیری کرده، تا انزوای تروریسم در آسیا و افریقا را شاهد باشیم و آرزومندیم قبل از کریسمس سال جدید غلبه بر این معضل خانمانسوز را جشن بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن دفاع از قربانیان تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۹۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در شمال عراق و سوریه ۴ نفر از عناصر گروهک تروریستی پ ک ک / ی پ گ را از پای درآورده اند.

وزارت دفاع ترکیه همچنین بر ادامه مبارزه قاطع با گروهک‌ های تروریستی تا نابودی آخرین عنصر تروریستی تاکید کرد.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: ۴ تروریست پ ک ک / ی پ گ از جمله ۳ نفر در منطقه عملیاتی پنجه قفل و یک نفر در منطقه عملیاتی سپر فرات از پای درآمدند.

ارتش ترکیه ۹ اکتبر ۲۰۱۹ با مشارکت نیروهای مسلح تحت حمایت خود در شمال سوریه، عملیاتی را با عنوان چشمه صلح در شرق رودخانه فرات آغاز کرد و طی آن توانست کنترل ۲ شهر تل ابیض و رأس العین را به دست بگیرد.

این در حالیست که ترکیه در سال‌ های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از دمشق و بغداد بارها به خاک عراق و سوریه تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض این دو کشور را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6097649

دیگر خبرها

  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه