Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع بزرگ طلاب، اساتید حوزه، دانشجویان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم قم به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و شورای عالی حوزه‌های علمیه قبل از ظهر دوشنبه همزمان با سالروز یوم الله ۹ دی در مدرسه فیضیه برگزار شد.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نمایندگان مجلس خبرگان و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استان در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در مراسم تجمع مدرسه فیضیه با شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از مستکبران عالم و مزدوران داخلی و خارجی اعلام کردند.

طلاب و مردم قم همچنین با شعارهای «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «ما ذوالفقار حیدریم، مطیع امر رهبریم» و «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است» و همچنین پلاکاردهایی که همراه داشتند حمایت مجدد خود را از منویات رهبر معظم انقلاب اعلام کرده و با آرمان‌های امام راحل و انقلاب تجدید عهد کردند.

باید از دشمنان قطع امید کنیم

سخنران این مراسم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رئیس مؤسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی (ره) بود که طی سخنانی با تأکید بر اینکه باید از دشمنان قطع امید کنیم، گفت: باید بر خداوند توکل کنیم تا بر دشمنان پیروز شویم.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هیچ پیام خاضعانه‌ای به دشمنان نمی‌دهیم و نباید چنین روحیه‌ای در بین مسئولان باشد، تصریح کرد: بزرگترین وظیفه جامعه و به خصوص روحانیت در شرایط فعلی حفظ نظام اسلامی است.

همچنین امروز برای گرامیداشت سالروز حماسه نهم دیماه جمع کثیری از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه قم از نقاط مختلف شهر به سمت حرم حضرت معصومه (س) راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای خود ضمن تأکید بر گسترش و تقویت آرمان‌های انقلاب خواستار تلاش مسئولان برای حفظ اقتدار کشور در برابر دشمنان شدند.

برخورد با مفسدان اقتصادی و هنجار شکنان نیز خواسته مردم قم از مسئولان بود که در شعارها و پلاکاردهایی که با خود حمل می‌کردند اعلام شد.

کد خبر 4811171

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مدرسه فیضیه حماسه نهم دی ماه بوشهر 9 دی ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد شیراز گرگان مشهد استانداری سمنان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مراسم بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی شامگاه شنبه با حضور علما و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

این مراسم از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار و حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی به سخنرانی پرداخت.

در این مراسم پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پی ارتحال آیت الله ضیاء الدین نجفی تهرانی قرائت شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال استاد گرانقدر حوزه علمیه تهران مرحوم آیت الله حاج آقا ضیاءالدین نجفی تهرانی (رحمت الله علیه) موجب تالم و تاثر گردید.

خدمات فرهنگی و اجتماعی آن عالم بزرگوار و اهتمام ویژه آن مرحوم به ارتباط با نسل جوان و تربیت طلاب علوم اسلامی توشه‌ای گران‌‎بها و از برکات زندگی این روحانی پرهیزکار است.

اینجانب ارتحال این استاد ارجمند را به بازماندگان، وابستگان و ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سیدهاشم حسینی بوشهری
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

در ادامه نیز پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه قرائت شد که بدین شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم متخلق و پارسا حضرت آیت الله آقای ضیاءالدین نجفی تهرانی (رحمت الله علیه) موجب تاسف گردید.

آن روحانی جلیل القدر پس از بهره‌مندی از فیوضات علمی عالمان بزرگی همچون آیات عظام گلپایگانی، حاج میرزاهاشم آملی و حاج مرتضی حائری یزدی(رضوان الله تعالی علیهم) در تهران رحل اقامت افکنده و منشا خدمات فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی شایان ذکری مانند حضور اثرگذار در دوران جنگ تحمیلی، تاسیس حوزه علمیه، مسجد، حسینیه، بنیاد حفظ و نشر آثار اهل بیت(ع) و کتابخانه در شرق تهران گردید.

اینجانب فقدان ایشان را به بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان و مردم شریف منطقه شرق تهران تسلیت عرض نموده و از محضر خداوند متعال برای ایشان رفعت مقام و باریابی در جنب رضوان و برای بازماندگان صبر جمیل توام با اجر فراوان و پایدار خواستارم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • اجتماع عظیم صادقیون در مشهد 
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد