Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی مسئول باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: گلخانه داران و واحد‌های تولیدی پرورش قارچ خوراکی برای دریافت سهمیه سوخت مایع باید به سامانه جدید تجارت آسان مراجعه و ثبت نام کنند.

او افزود: واحد‌هایی که پروانه بهره برداری ندارند نیز برای دریافت سوخت مورد نیاز واحد خود تا پایان امسال در سامانه الکترونیک وزارت جهادکشاورزی ثبت نام و در صورت تایید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، کد شناسایی دریافت همچنین واحد‌های بدون پروانه باید نسبت به دریافت پروانه بهره برداری اقدام تا بتوانند از سهمیه سوخت در سال‌های آینده بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با بیان اینکه واحد‌های گلخانه‌ای زیر ۳۰۰ متر مربع و در محدوده شهری و روستا برای پیگیری به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند، اضافه کرد: طبق اخذ پروانه بهره برداری مطابق دستور العمل گلخانه‌های کوچک مقیاس در سامانه مربوطه، ثبت نام می‌شود.

او ادامه داد: تمامی واحد‌های گلخانه‌ای و قارچ خوراکی مصرف کننده سوخت مایع به منظور تخصیص سوخت به مجموعه خود لازم است هرچه سریعتر نسبت به دریافت یا تمدید پروانه بهره برداری واحد تولیدی خود اقدام نموده و در سامانه جدید تجارت آسان اطلاعات خود را ثبت کنند.

مسئول باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد تصریح کرد: اگر متقاضی دارای پروانه بهره برداری معتبر در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی باشد، با پروانه بهره برداری موجود می‌توانند در سامانه سوخت ثبت نام کنند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی سهمیه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.
بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.
همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: ۱۳ هزار متر مربع برای این طرح پیش بینی شده که در مرحله نخست ۵ هکتار آن با قابلیت ۶۷ پلاک برای احداث ۱۳۴ واحد آغاز شد.
تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.
همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان