Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:49:53 GMT

برگزاری تجمعات مردمی ۹ دی در استان تهران

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۱۷۹۶

برگزاری تجمعات مردمی ۹ دی در استان تهران

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: پیش از ظهر دوشنبه و همزمان با یوم الله ۹ دی تجمعاتی در سراسر استان تهران برگزار شد که طی آن مردم با بصیرت حماسه‌ای بی نظیر خلق کردند.

ساعت ۹ صبح «تجمع بزرگ پرچم داران بصیرت» در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد و طی آن مردم ولایی این شهرستان با حضور در این تجمع در حالی که کفن بر تن کرده بودند و مشت‌هایشان برای دشمن همچنان گره کرده بود و فریادهای استکبار ستیزانه را سر می‌دادند، بار دیگر ارادت خاضعانه خود را به امام و شهدا و رهبری نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنران این مراسم، مهدی چمران، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بود که تاریخچه‌ای از مجموعه فتنه‌های ایجاد شده توسط دشمنان را برای مردم و شرکت کنندگان در این مراسم با شکوه عنوان کرد.

چمران با بیان اینکه ۹ دی به عنوان یک حماسه بلند تاریخ و به یادماندنی در تاریخ باقی می‌ماند اظهار داشت: در حماسه ۹ دی کفن پوشان ورامین به تهران رفتند و مقابل بیت رهبری نمایش خلوص و عشق به رهبری را دوباره نشان دادند و افرین بر شما ملت که نشان می‌دهید در بزنگاه‌ها به پا می‌خیزید و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنید.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب همچنین در خصوص فلسفه برگزاری تجمعات و مراسم‌های ۹ دی گفت: ما برای باقی ماندن فلسفه ۹ دی این تجمعات را برگزار می‌کنیم چرا که توطئه‌های دشمن همچنان باقی است و آنان برای ما برنامه ریزی دارد.

«تجمع بزرگ صدای مردم» نیز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در شهر قدس آغاز گردید و در این مراسم اقشار مختلف مردم حاضر شدند تا به استکبار بگویند که از پای نخواهند نشست و تا آخرین لحظه به پشتیبانی از ولایت خواهند پرداخت.

تجمع عظیم ۹ دی شهر قدس با حضور و سخنرانی حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه پیدا کرد و در این تجمع نمایندگان بانوان، تشکل‌ها، اصناف، فرهنگیان، طلاب و دانشجویان، کسبه و ورزشکاران شهر قدس که در اغتشاشات آبان ماه سال جاری به عنوان یکی از مراکز آسیب دیده و تجمع معترضان محسوب می‌شد حضور یافتند.

در این شهر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پای درد و دل مردم نشست و مشکلات آنان را بررسی نمود.

حجت الاسلام محمد قمی با اشاره به پیام ۹ دی اذعان داشت: مردم مساله‌ها و فتنه‌ها را حل می‌کنند و هوشیار هستند و مسئولین و خواص نیز باید هوشیار باشند.

شهریاری‌ها نیز با راهپیمایی باشکوهی این حماسه عظیم را گرامی داشتند و خطاب به فتنه گران فریاد زدند؛ «فتنه گر بی غیرت خجالت خجالت» و همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی خطاب به مزدوران فتنه گر گفتند ملت مؤمن و انقلابی ایران تا آخرین نفس پای انقلاب خود خواهند ایستاد.

حماسه بزرگ ۹ دی در اسلامشهر، پاکدشت و رباط کریم نیز با شکوه برگزار شد و مردم با حضور در راهپیمایی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ضمن محکوم کردن فتنه و آشوب‌ها اخیر که با کمک استکبار جهانی و ایادی آن ترتیب یافته است فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند تا به دنیا ثابت کنند هیچ فتنه‌ای انسجام و وحدت این ملت را خدشه‌دار نمی‌کند و نقشه‌های استکبار جهانی بر علیه این ملت مؤمن و انقلابی هیچ گاه به ثمر نخواهد رسید.

کد خبر 4811280

منبع: مهر

کلیدواژه: 9 دی شهرستانهای استان تهران راهپیمایی 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شهرکرد شیراز گرگان مشهد استانداری سمنان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی

به گزارش «تابناک»، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای ⁧حجاب⁩ در ⁧قم⁩ ضربه های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق ⁧روحانیت⁩ وارد می کنند. حتی اگر معاریف و استوانه های حوزه هم در این مراسم شرکت نکرده باشند که نکرده بودند.

دیگر خبرها

  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است