Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شرفی ب ا تاکید بر نقش هنرمندان و رسانه در عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: دست توانای هنرمندان و زبان هنر می تواند در راستای پیشگیری از اعتیاد نقش بسیار تاثیرگذاری داشته و از لطمات جبران ناپذیر این پدیده شوم جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار «محمد شرفی» در آیین اختتامیه جشنواره فیلم ۱۱۰ ثانیه مردم و امنیت با موضوع مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد که در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه زمانی که خداوند انسان را آفرید، وی را تکریم کرد، اظهارداشت: در عصر فعلی متاسفانه کرامت انسان ها در عرصه جهانی توسط مواد افیونی در حال از بین رفتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از فقر, رشد جمعیت و تهدیدات محیط زیست و هسته ای به عنوان سه بحران جهان امروز نام برد و گفت: چهارمین بحران موضوع مواد مخدر است که از آن به عنوان بحران خاموش، جنگ مرز و بزرگترین منکر عالم نیز نام برده می شود.

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سیاست‌های خود را در ۱۱ بند به همه سازمان‌ها اعلام و همه را مکلف به انجام وظایف و تعهدات در این عرصه کردند، افزود: امروز هیچ سازمانی به تنهایی قادر به مبارزه با این پدیده خانمان سوز نیست.

 

وی با تاکید بر اینکه زبان هنر و رسانه در راستای پیشگیری از اعتیاد نقش بسیار تاثیرگذاری دارد، افزود: نیروی انتظامی با یاری هنرمندان و رسانه ها می تواند از لطمات جبران ناپذیر این پدیده شوم و خانمان سوز در جامعه پیشگیری کند.

 

گفتنی است،«مجتبی رشوند»دبیر جشنواره فیلم‌های ۱۱۰ ثانیه ای، در این مراسم که در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار جشنواره فیلم های 110 ثانیه ای پلیس به صورت مستقل برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه  این جشنواره در سه بخش انیمیشن، مستند و داستانی برگزار شد، افزود: ۳۰۲ اثر توسط ۱۹۴ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۱۴۲ اثر به بخش داوری راه پیدا کرد؛ همچنین فراخوان پنجمین جشنواره فیلم‌های پلیسی نیز تا یک ماه آینده اعلام خواهد شد.

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی مسجد مسجد 9 دی نهم دی گرامیداشت حماسه 9 دی خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت سردار شرفی پیشگیری از اعتیاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!