Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: شهرستان بروجرد متناسب با شایستگی آن توسعه نیافته است.

دکتر سید موسی خادمی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد، اظهار کرد: در شرایطی که منابع اعتباری و امکانات کاهش و سطح توقع مردم افزایش یافته، کار برای مدیران و مسئولان بسیار سخت شده است.

وی تصریح کرد: شرایطی که مشکلات اعتبار هست همه استان‌ها در کشور دچار مشکلاتی شده و به‌طور طبیعی کل کشور متأثر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا استان‌های کمتر توسعه یافته بیشتر ضرر می‌کنند و دچار رکود و مشکلات می‌شوند.

خادمی اضافه کرد: اما با این وضعیت باز مدیران شهرستان بروجرد توانسته‌اند امور را پیش ببرند که البته جا برای بهتر شدن وضع هم وجود دارد.

وی بیان کرد: بروجرد متناسب با میزان شایستگی‌های آن توسعه نیافته است اما این شهرستان در مقایسه با دیگر شهرستان‌های لرستان در حوزه‌های صنعتی و زیرساختی از وضعیت بهتری برخوردار است.

استاندار لرستان ادامه داد: از این سرمایه بزرگ نتوانسته به‌خوبی استفاده کنیم و برای بهبود وضعیت تمام توان خود را خواهیم کرد.

خادمی با اشاره به مطالعات انجام شده درباره صنعت توسط دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی، عنوان کرد: کار مطالعاتی دانشگاه اقدام بسیار خوبی است.

وی با اشاره به برگزاری همایش توسعه پایدار شهرستان بروجرد، اظهار کرد: در تأمین مالی این همایش کمک خواهیم کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اعتبارات توازن تصریح کرد: در حوزه اعتبارات توازن منطقه‌ای هدف ایجاد توازن در بین شهرستان‌ها است که شهرستان‌های کمتر برخوردار سهم بیشتری از منابع اعتباری دارند.

خادمی با اشاره به پل شهدای دانش‌آموز، خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات برای این پروژه کامل خواهد شد.

وی با اشاره به ورودی شهر، افزود: ورودی شهر باید ساماندهی شود چون این ورودی‌ها زیبنده شهر به این زیبایی نیست.

استاندار لرستان با اشاره به واحدهای تعطیل شهرستان، اضافه کرد: ظرف دو هفته آینده ستاد تسهیل در بروجرد تشکیل و مشکلات صنایع این شهرستان به‌صورت ویژه بررسی شود.

خادمی بیان کرد: برخی از صنایع تکنولوژی آن‌ها به‌روز نیست و یا سرمایه‌گذار آن اهلیت ندارد اما برخی دیگر از صنایع هم سرمایه‌گذار با اهلیتی دارند و هم از تکنولوژی روز برخوردار هستند اما به دلایل مختلف دچار مشکل شده که می‌توانیم آن‌ها را کمک کنیم.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات حاشیه‌نشینی از منابع اعتبارات اجتماعی امسال کمک بهتری به رفع معضل حاشیه‌نشینی بروجرد انجام خواهیم داد.

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات مسکن مهر بروجرد، افزود: برای اماکن مذهبی، ورزشی و ... مسکن مهر کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بروجرد استاندار لرستان دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان