Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) بابیان اینکه امروز باید مدعیان حقوق بشر پاسخ گوی سلامتی زکزاکی باشند،گفت: جبهه استکبار با استفاده از بایکوت کردن رسانه‌ها، اجازه نشر اخبار وضعیت جسمی شیخ زکزاکی را نمی‌دهد. ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا رمضانی در دیدار دختران شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه که درسالن جلسات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) برگزار شد،اظهار داشت: جبهه استکبار با استفاده از بایکوت کردن رسانه‌ها، اجازه نشر اخبار وضعیت جسمی شیخ زکزاکی را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بایکوت رسانه‌ها توسط جبهه استکبار سبب شده است که مردم در جریان اخبار سلامتی  شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه نباشند.

تجمع اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه تهران در دفاع از شیخ زکزاکیآیت‌الله مصباح یزدی: پیگیری‌ دیپلماسی در سطح بین‌المللی برای آزادی زکزاکی مورد تأکید باشدتأکید مراجع و علما بر آزادی و رسیدگی فوری به وضعیت درمانی شیخ زکزاکی

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: امیدواریم بعد از سلامتی و در صورت صلاح‌دید شیخ ابراهیم زکزاکی این عالم دینی به کشور ایران بیایند و مردم و مسئولین جمهوری اسلامی از حضورشان استقبال می‌کنند.

رمضانی بیان کرد: ملت و دولت ایران اسلامی بر خود لازم می‌داند، برای درمان شیخ همه تلاش‌های خود را انجام دهد و این مسئله را وظیفه خود می‌داند.

وی با تأکید بر اینکه سلامتی شیخ زکزاکی برای جامعه اسلامی موضوع مهمی است، گفت: درمان شیخ زکزاکی و پی گیری این مسئله وظیفه هر انسانی است و باید از این قضیه حمایت کرد.

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) بیان کرد: امروز باید مدعیان حقوق بشر پاسخ گوی سلامتی زکزاکی باشند که دارای آثار فراوانی است.

رمضانی با اشاره به جایگاه علمی و آثار و برکات شیخ ابراهیم زکزاکی خاطرنشان کرد: حضور این عالم مجاهد باآن‌همه آثار می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای دولت نیجریه باشد و قطعاً این حضور سبب رشد جامعه این کشور را به همراه دارد.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر مجمع جهانی علی‌اصغر گفت: بزرگ‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم به همت مجمع جهانی علی‌اصغر (علیه السلام) و با کمک و همراهی آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) برگزار می‌شود.

داود منافی‌پور با اشاره به گشایش کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در باب‌الهادی (علیه السلام) حرم مطهر رضوی افزود:  این محفل در ایران و ۴۵ کشور جهان در نخستین جمعه ماه محرم به همت مجمع جهانی علی‌اصغر (علیه السلام) برگزار خواهد شد.

وی گفت: همزمان با افتتاح کارگاه دوخت لباس در حرم رضوی، ۷۲ کارگاه دوخت لباس در ایران اسلامی و ۴ کشور بحرین، عراق، هندوستان و ترکیه کار خود را آغاز کردند.

دبیر مجمع جهانی علی‌اصغر افزود: در این کارگاه‌ها تعداد زیادی از بانوان به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند و با تهیه، توزیع و اهدای این لباس‌ها به برخی از نقاط ایران و جهان این لباس‌ها در صبح نخستین جمعه ماه محرم به صورت رایگان در اختیار مادران و شیرخوارگان قرار می‌گیرد.

منافی‌پور گفت: دوخت لباس شیرخوارگان حسینی از حدود  سال ۱۳۸۶ به طور رسمی و با هزینه‌های مردمی آغاز شد و داوطلبان هر ساله از ولادت حضرت علی‌اصغر (علیه السلام) تا  نخستین جمعه ماه محرم در این کارگاه گرد هم می‌آیند و شروع به دوخت لباس‌های سبز علوی برای این مراسم می‌کنند.

دوخت ۵۰۰ هزار دست لباس و توزیع در سطح کشور و بین‌الملل
وی با تجلیل از همت و تلاش بانوان  فعال در این کارگاه‌ها گفت: هر ساله حدود ۵۰۰ هزار دست لباس دوخته، به صورت شکیل بسته‌بندی و مزین به سربند یا صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌شود.

دبیر مجمع جهانی علی‌اصغر (علیه السلام)  افزود:  در هر بسته‌بندی نذرنامه‌ای قرار می‌گیرد و در سطح کشور توزیع می‌شود.

منافی‌پور گفت: کارگاه دوخت لباس مرکزی که در تهران برپا می‌شود علاوه بر دوخت لباس‌های استان تهران، لباس‌های شیرخوارگان حسینی را در سطح بین‌المللی تأمین می‌کند.

وی افزود: هزینه‌های این کارگاه‌ها مردمی است و از نذورات مردمی تهیه می‌شود.

دبیر مجمع جهانی علی‌اصغر (علیه السلام)  محتوای نذر نامه را که به ۱۲ زبان عربی، انگلیسی، آذری، اردو، سواحیلی، روسی، اسپانیولی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، ترکی و هوسایی ترجمه شده است، چنین عنوان کرد: یا صاحب‌الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرزندم را نذر یاری قیام تو می‌کنم، او را برای ظهور نزدیک برگزین و حفظ کن.

دیگر خبرها

  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day