Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه حمایت از حوزه IT و ICT را از اولویت‌های اصلی استان برشمرد و گفت : از طرح‌های این حوزه که قابلیت اجرا داشته باشند، حمایت ویژه خواهیم کرد.

او با بیان اینکه امروزه IT و ICT در لایه‌های مختلف زندگی مردم نفوذ کرده، گفت : این حوزه باید به سمت تعریف کار مشترک با دیگر حوزه‌ها نظیر کشاورزی، صنعت و گردشگری برود که در اینصورت شاهد شکوفا شدن ظرفیت‌های این بخش‌ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به رشد پرشتاب حوزه IT و ICT در سال‌های اخیر در دنیا و کشورمان اشاره کرد و با بیان اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز رشد این حوزه تاحد قابل قبولی مهیا شده، گفت: این حوزه جای کار و ظرفیت‌های خالی بسیاری دارد که باید به آن‌ها توجه نمود.

حامد وفاپور مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: این نمایشگاه از امروز (۹ دی) فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آغاز کرده و تا ۱۲ دی پذیرای علاقمندان است.

او از حضور ۳۰ شرکت در این نمایشگاه و در فضایی به وسعت ۱۵۰۰ مترمربع خبر داد و گفت: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از استان‌های کرمانشاه و تهران هستند.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: در این نمایشگاه انواع خدمات الکترونیکی، فناوری اطلاعات، ماشین‌های اداری، سیستم‌های مخابراتی، موبایل، سیستم‌های ایمنی، هوشمندسازی، نظارت تصویری و ... به علاقمندان ارائه می‌شود.

وفاپور ساعت بازدید از نمایشگاه را نیز هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات طرح ویژه شتاب ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از هشتم اردیبهشت  با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافته و استان کرمان نیز توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته است. 

غرفه استان کرمان در سالن ۴۱B  نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در زنجیره‌های ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند. 

در حوزه نوآوری و محصولات جدید زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است. 

محصولات شرکت مس شهید باهنر  در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنایع دستی،  اولین بار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شده است. 

در حوزه گیاهان دارویی نیز شرکت‌های فعال این حوزه، محصولات خود را اعم از دمنوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی که زنجیره ارزش آنها کامل شده عرضه کرده‌اند. 

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در گروه‌های کالایی صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی و آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.   

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی