Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:38:41 GMT

کلینیک فشارخون در سمنان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۰۹۴۳۳

کلینیک فشارخون در سمنان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی شامگاه دوشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران بابیان اینکه کلینیک فشارخون در سمنان راه‌اندازی شد، تاکید کرد: این کلینیک فوق تخصصی است و با استقرار در مرکز درمانی کوثر سمنان از امروز به مبتلایان به فشارخون و بیماری‌های مرتبط به آن خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: کنترل و سنجش فشارخون، معاینه‌های دوره‌ای، مشاوره و ارجاع به پزشک، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی در زمره اقداماتی هستند که این کلینیک فوق تخصصی در سمنان ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه خطر بیماری فشارخون و تشدید آن در جامعه بر حسب سبک زندگی و دیگر عوامل سبب شد تا این کلینیک فوق تخصصی راه‌اندازی شود، بیان کرد: اجرای طرح ملی غربالگری فشارخون نتایج شگفت‌انگیزی داشت که در نهایت منتهی به ایجاد این کلینیک شد.

دانایی بابیان اینکه در سطح شهرهای تحت پوشش این دانشگاه ۳۹ هزار و ۳۱۸ نفر دارای فشارخون بالا هستند، تاکید کرد: این آمار بسیار بالا و البته هشدار دهنده است.

وی بابیان اینکه از حدود ۴۰ هزار نفر دارای فشارخون در سطح استان ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر در شهرستان سمنان ساکن هستند و این زنگ خطری بود تا به فکر ایجاد این مرکز باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: کنترل و پیگیری سلامت مردم همچنان با راه‌اندازی کلینیک تخصصی با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

کد خبر 4811892

منبع: مهر

کلیدواژه: فشار خون دانشگاه علوم پزشكی سمنان 9 دی بوشهر آلودگی هوا ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد شیراز گرگان مشهد استانداری سمنان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، سرعت وزش باد در نواحی شرقی بیشتر است .

از روز پنجشنبه سامانه جدید بارشی به استان سمنان وارد می شود .

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در استان سمنان
  • اتوبوس گردشگری گرگان راه اندازی می شود
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل