Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: ۹ دی ماه روز تجلی بصیرت و موقعیت شناسی و حرف شنوی مردم از ولایت بود که ایام الله نام گرفت که می‌بایست هرساله بر شکوه و عظمت آن افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«حجت‌الاسلام سید علی حسینی» بعد از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم شهر دوراهک ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ اظهار داشت: ۹ دی ماه روز موقعیت شناسی مردم بود که ایام الله نام گرفت و نباید این روز هیچ گاه فراموش گردد و هرساله بر شکوه و عظمت آن افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه دیر با بیان اینکه فتنه ۸۸ با کار اطلاعاتی حل نمی‌شد بلکه این روز نمونه‌ای از مقاومت و پایداری مردم در حراست از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود تصریح کرد: حضور ده‌ها میلیونی مردم در ۹ دی‌ماه ۸۸ در سراسر کشور به همه جهانیان این پیام را داد که بر خلاف تبلیغات گمراه‌کننده رسانه‌های بیگانه و سران فتنه، مردم نظام‌شان را قبول دارند و اعتقادی به تقلب در انتخابات ندارند.

 

حسینی، حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ را به نمادی برای برون رفت از فتنه‌ها برشمرد و افزود: در جریان فتنه ۸۸ تشخیص دوست از دشمن بسیار سخت بود، چرا که کسانی علیه نظام و انقلاب به صحنه آمدند که دارای سابقه انقلابی بودند و کشور در معرض خطر جنگ داخلی بود.

 

امام جمعه دیر، با بیان اینکه این حماسه عظیم روز بصیرت و تجدید بیعت امت با ولایت بود گفت: حرف‌شنوی از ولایت فقیه و داشتن بصیرت دو عامل نجات دهنده در فتنه‌ها است.

 

حسینی با اشاره به جرم‌های سران فتنه اظهار داشت: یکی از جرم‌های سران فتنه این بود که قانون گریز شده و به قانون پشت پا زدند و آنها هیچگاه از کارهای خود اعلام پشیمانی نکرده‌اند و حصر رأفت نظام به سران فتنه است.

 

وی با اشاره به سناریوی کشته سازی دشمن در فتنه‌های ۸۸ و ۹۸ گفت: دشمن در طراحی پیچیده‌ای که بخش بزرگی از آن اقتصادی و بخشی دیگر عملیات روانی است با بازی دادن افکار عمومی به دنبال سنبل سازی برای افکار و مقاصد خود بود که با تدبیر رهبری و دل‌جویی از خانواده کشته‌شدگان، غائله‌ای که دشمن بعد از آن دنبال می‌کرد، خنثی شد.

 

حسینی با بیان اینکه در اغتشاشات آبان‌ماه سال جاری وقتی بی‌تدبیری شد و مسائل با مردم در میان گذاشته نشد، جامعه دچار شوک شد و اگر مقام‌معظم‌رهبری موضع نگرفته بودند دشمن سوء‌استفاده می‌کرد تصریح کرد: اگر مقام‌معظم‌رهبری به میدان نیامده و آبرویش را نگذاشته بود، دشمن همان دسیسه‌ای که در عراق پیاده کرد را در ایران نیز دنبال می‌کرد و امنیت و ساختارهای قانونی کشور را از بین می‌برد.

 

امام جمعه دیر تأکید کرد: ۹ دی ماه روز تجلی بصیرت و موقعیت شناسی و حرف شنوی مردم از ولایت بود که ایام الله نام گرفت که می‌بایست هرساله بر شکوه و عظمت آن افزوده شود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد حماسه نهم دی ماه نهم دی اردبیل بزرگداشت حماسه 9 دی طرح ملی فهما گرامیداشت حماسه 9 دی استان بوشهر بصیرت خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۰۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند می‌زنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب