Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:25:16 GMT

عبادت باید بر پایه ایمان محکم و اصول دین باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۱۵۶۹

عبادت باید بر پایه ایمان محکم و اصول دین باشد

حجت الاسلام فرحزاد با بیان اینکه عبادت میزان و سنجش ارزیابی انسان‌ها در روز قیامت نیست، گفت: عبادت باید بر پایه ایمان محکم و اصول دین باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام «فرحزاد» شب گذشته(9دی)در مراسم سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به زیارت امین‌الله گفت: این زیارت شریف از نظر اعتبار و سند از اعتبار وسندیت بالایی برخوردار است و مضامین و محتوای بسیار والایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه عبادت میزان و سنجش ارزیابی انسان‌ها در روز قیامت نیست، ادامه داد:  عبادت باید بر پایه ایمان محکم و اصول دین باشد.

 

حجت الاسلام فرحزاد یادآور شد: داعشی ها، وهابیت، آل سعود ، طالبان و القاعده دم از قرآن و اسلام می‌زنند، اما در عمل جنایت کرده ودستشان به خون انسان‌های بی‌گناه آلوده است.

 

وی تصریح کرد: هر کس با ائمه معصوم دوست باشد ما هم با او دوست هستیم و هر کس با این خاندان دشمن باشد ما هم با او دشمن هستیم؛ در حقیقت ملاک و معیار حب و بغض ما باید بر اساس حب و بغض اهل‌بیت(ع) باشد.

 

فرحزاد افزود: در ابتدای زیارت امین‌الله سلام می‌دهیم به امامی که امین وامانت‌دار خداوند است به همین خاطر امانت‌داری امری مهم و کلیدی است، در حقیقت امام معصوم امانت‌دار خداوند در تمام عوالم هستی است.

 

وی تاکید کرد: وقتی ما در حق خاندان عصمت و طهارت صلوات و درود می‌فرستیم، در حقیقت به عرش الهی نزدیک می‌شویم و به نور و هدایت و رحمت می‌رسیم.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی مسجد گرامیداشت حماسه 9 دی 9 دی حماسه 9 دی حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد گرامیداشت حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد حجت الاسلام فرحزاد حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • (ویدئو) اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • چگونه می‌توان راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار داد؟
  • امروز انزجار و نفرت علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • دلیل اهتمام امام صادق(ع) به فعالیت‌های علمی و شاگردپروری
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟