Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزنامه به نقل از منابع مطلع و نزدیک به نخست وزیر منتخب لبنان نوشت: دیاب در پی تشکیل دولت هماهنگ، مستقل و فن سالار است و قصد ندارد از وزیران کنونی دولت مستعفی و هم چنین وزیران دولت های پیشین و مقام های حزبی استفاده کند.

قرار است هفته آینده هیات دولت جدید لبنان با  ۹ وزیر مسلمان و ۹ وزیر مسیحی به مجلس معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجمهوریه افزود: حسان دیاب به آرامی و به دور از چشم رسانه ها، رایزنی ها و اقدام هایش را انجام می دهد و در صدد است خشم منتقدان، احزاب و فراکسیون هایی که به او رای ندادند، برانگیخته نشود.

 فراکسیون «گردهمایی دموکراتیک» وابسته به حزب دُروزی «سوسیالیست ترقی خواه» به رهبری «ولید جنبلاط» با ۹ نماینده، فراکسیون حزب مسیحی «الکتائب» به رهبری «سامی الجمیل» با ۳ نماینده و فراکسیون «المستقبل» به رهبری «سعد حریری» با ۱۸ نماینده، به دیاب رای ندادند.

هم چنین فراکسیون «جمهوری قوی» وابسته به جریان مسیحی «نیروهای لبنانی» به رهبری «سمیر جَعجَع» با ۱۵ نماینده و فراکسیون «میانه مستقل» وابسته به جریان محافظه کار سُنی به رهبری «نجیب میقاتی» نخست وزیر پیشین لبنان با ۴ نماینده از فراکسیون هایی هستند که حسان دیاب را به عنوان نخست وزیر انتخاب نکردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز بعد از ظهر برگزار شد، با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، اظهار کرد: در قسمتی از این بیانیه آمده است که جز با تجربه خود یا دیگران نمی‌توان دانست، ما دیده‌ایم و شما خواهید دید، دهه‌های آینده دهه شماست، از انقلاب خود حراست کنید، برای برداشتن گام‌های استورار در آینده باید گذشته را درست رد کرد و از تجربه‌ها درس گرفت، وگرنه مورد تهدید آینده قرار خواهیم گرفت. 

بهرامی با بیان اینکه متنی که خواندم فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری بر امید و استمرار کارها بر پایه گذشته تاکید دارند. بر همین اساس با اعتماد سازمان ملی استعدادهای درخشان به آموزش و پرورش کشور بر مبنای اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه بر این شدیم تا نمایشگاه دستاوردهای استعدادهای درخشان را تشکیل دهیم. تاکنون باز خوردهای خوبی از آن دریافت کرده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران خاطرنشان کرد: تلاش است که بعد از دیدن دستاوردهای دانش‌آموزان سمپاد، سایر دانش‌آموزان سراسر کشور هم علاقه‌مند شوند و امید آفرینی در جامعه شکل بگیرد. برای پیشرفت امید لازم است و برای امید جلوه‌هایی از موفقیت در گذشته مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند