Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، این تفاهم‌نامه به منظور ایفای نقش موثر در تحقق الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت، پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای سند توسعه و اقتدار علمی و عملی کشور با بهینه سازی و ارتقای توان آموزشی و پژوهشی با اتکا به تعامل، اشتراک و بهره مندی از ظرفیت‌های متقابل به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه برای استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات علمی و توسعه همکاری در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری، دانشجویی و ارائه خدمات به کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح به منظور برطرف کردن نیازها و پیشبرد برنامه ها و فعالیت‌های مکمل و مشترک به امضاء رسید تبادل اطلاعات علمی، تحقیقاتی و مشاوره‌ای مورد نیاز متقابل ، تعریف و هدایت پروژه‌های مشترک و مکمل دانش بنیان و فناوری های نوین با رویکرد مرزشکنی دانش‌های نوظهور، تبادل اساتید آموزشی، پژوهشی و مهارتی مجرب و انتشار کتب و مقالات علمی حاصل از دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی مشترک از جمله مفاد مشترک این تفاهم نامه است.

تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی مشترک، برگزاری فن بازار و استارتاپ های مشترک
نمایشگاه و معرفی محصولات، خدمات و تولیدات دانش بنیان و برگزاری گردهمایی و همایش علمی در سطح ملی و منطقه‌ای از جمله تعهدات مشترک وزارت دفاع و دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت دفاع در جریان حضور و بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان این دانشگاه از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی و تشکیل جلسه راهبردی به امضاء رسید.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات، عنایت‌الله ملکی تبار رئیس مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست دکتر طهرانچی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

358 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری بنیاد رودکی، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی فلک‌الافلاک، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک الافلاک اجرا می‌کند.

گفتنی است جزئیات این برنامه متعابقا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال