Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگران برتر سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا در مراسمی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان پیشوا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر سال ۹۸ این دانشگاه با تأکید بر اهمیت پژوهش کاربردی برای برون‌رفت از مشکلات جامعه اظهار کرد: «پژوهش و تحقیقات کاربردی راه‌حل خروج از مشکلات کشور است و دانشگاه‌ها و مراکز علمی به‌عنوان پایگاه‌های اصلی تولید علم، پیش‌قراول این مسیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

وی پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور را مبتنی‌بر تکیه بر ظرفیت‌های داخلی دانست و افزود: باید به این باور و یقین برسیم که حل مشکلات کشور در درون کشور بوده و پژوهش بهترین وسیله برای به حرکت درآوردن چرخ پیشرفت و توسعه است.

 

زارعی خاطرنشان کرد: هر مجموعه‌ای که نتایج پژوهشی را مبنای تصمیمات و اقدامات خود کند، در زمان کوتاه‌تری به بالندگی و پویایی دست پیدا خواهد کرد که بر همین اساس رویکرد و عزم جدی دانشگاه آزاد اسلامی مسئله‌محور بودن، توسعه و عملیاتی‌کردن فعالیت‌های پژوهشی است.

 

بنا براین گزارش، در پایان این جلسه از فهیمه باغبانی، لیلا ناطقی، مهری رباط‌جزی و الهام ضرغامی به‌عنوان پژوهشگران برتر واحد ورامین-پیشوا با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد گرامیداشت حماسه 9 دی 9 دی حماسه 9 دی طرح ملی فهما مسجد فهما خبرگزاری شبستان دانشگاه آزاد اسلامی ورامین شهرستان ورامین پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد

 با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع چند منظوره موسسه آوای کوچه در شهرستان بروجرد افتتاح شد.
محمد حسین اسماعیلی با اشاره به طرح ملی تابا برای تجلیل از الگو‌های برتر آموزشگاهی در سطح کشور گفت:این طرح برای اولین بار در شهرستان بروجرد افتتاح شدو این آموزشگاه به عنوان الگوی برتر آموزشی در کشور معرفی شد. 
 همچنین در این مراسم از تعدادی از هنرمندان شهرستان بروجرد تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد