Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: آرمان که به جرم قتل غزاله 6 سال است در زندان به سر می برد صبح فردا اعدام می شود سلبریتی ها و افراد زیادی در تلاش هستند تا با رضایت از اولیای دم این جوان را به زندگی دوباره بازگردانند.

به گزارش رکنا، پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشته مادر غزاله را منتشر کرد.

جانم

غزام

دختر معصومه و بی گناهم

من و پدرت لحظه لحظه های نگاهت

را بر قلبمان قاب کردیم

و صدایت را نوازشب به روحمان و به امید این روز زنده ماندیم تا گره از بغض هایمان باز کنیم

فردا روز موعود است

فردا روز حق توست

 مادر دلتنگت: ناهید

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

هموطنان عزیز

شش سال پیش آرمان و غزاله با هم دوست میشوند ،و به قول آرمان که میگه من عاشق غزاله بودم و یک روز که پدرو مادرم منزل نبودند غزاله رو به خانه مان دعوت کردم و از او خواستم که با هم ازدواج کنیم ،ولی غزاله امتناع کرد و من هم چون عاشق او بودم عصبانی شدم و او را هل دادم و زمین خورد و نهایتا اورا به قتل رساندم و جنازه او را درچمدانی گذاشته و در یکی از خیابان های میرداماد رها کردم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ادامه ماجرامنجر به دستگیری و بازداشت او شد و در بازجویی ها منکر بقتل رساندن غزاله شد و ادامه رسیدگی ها ،تا حکم به اعدام آرمان صادر و طی مراحل قانونی اعدام قطعیت پیداکرد.وخلاصه اینکه فردا قرار است آرمان اعدام شود.

ولی هنوز هیچ آثاری از غزاله عزیز وجود ندارد،اگر ارمان منکر قتل او شده ،پس غزاله کجاست ؟

زنده است ؟الان کجاست ؟

اگر به قتل رسیده ،پس جنازه او کجاست؟

کجا دفن شده ؟

آرمان هم که اظهار بی اطلاعی می کند!

چه کند مادر و پدر داغ دیده غزاله وبا روحیاتی که از مادر غزاله که حتی اعدام آرمان هم حالش را بد میکند و پس از اعدام عذاب وجدان اعدام آرمان هم بر درد او اضافه خواهد کرد،میدانم مادر غزاله تا آخرین لحظه اعدام آرمان، منتظر شنیدن آدرس و آثاری از غزاله میباشد.

آیا ارمان چیزی خواهد گفت؟خدا میداند!

امیدواریم که مادر غزاله (ناهید خانم عزیز)

تجدیدنظر در تصمیم قصاص آرمان کند .

حداقل برای آرامش خودش نه آرمان و خانواده آرمان

امیدوارم حداقل آرمان اگر واقعا حرف ناگفته ای دارد برای آرامش خانواده غزاله بیان کند و یک مادر را از بلاتکلیفی دربیاورد.

حال از هموطنان عزیزم خواهانم به عکس غزاله با دقت نگاه کنند وچنانچه نشانه ای از زنده بودن، یا دفن جنازه اش دارند، اطلاع داده تا این خانواده از بلاتکلیفی ونگرانی دربیایند

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه منزل قتل اعدام اخبار حوادث قتل مادر اعدام زندگی حوادث تهران ساعت اخبار تهران فیلم تهران عکس دختر مرد قتل تلگرام حمله مسافر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های آمریکا از دانشجویانی که شجاعانه علی‌رغم سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، متن نامه مسعود میرزایی به شرح زیر است:

به نام خدا

همکاران محترم؛ دانشگاه‌های ما به عنوان حافظان آموزش عالی و آزاداندیشی، باید به عنوان سنگری جهت تبادل آزاد نظرات و ایده‌ها عمل کنند. ما در دانشگاه فردوسی مشهد، عمیقاً احساس می‌کنیم که باید نگرانی خود را نسبت به سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه، و به طور مشخص‌تر، اقدامات و سیاست‌های بی‌رحمانه اسرائیل ابراز کنیم.

اقدامات خشنی که برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد این مسائل مهم حقوق بشری انجام شده، عمیقاً نگران‌کننده است. این نه تنها قداست و حرمت آزادی آکادمیک را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بلکه مانع تلاش جمعی‌ ما برای دستیابی به حقیقت و عدالت می‌شود.

با توجه به تأثیر مخرب جنگ بر زندگی انسان‌های بی‌گناه از جمله کودکان، این وظیفه اخلاقی ماست که اقداماتی که حقوق بشر را نقض می‌کند، محکوم و در مورد این نگرانی‌های فوری و حیاتی جهانی، گفت‌وگوی باز را تشویق کنیم. به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای طرح انتقاد و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.

ما از همه دست‌اندرکاران می‌خواهیم که قاطعانه از این اصول حمایت کنند تا بر تعهد خود نسبت به آزادی اندیشه و کرامت انسانی مجدداً تاکید کنیم.

با احترام و دعوت به اقدام، مسعود میرزایی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد