Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در پیامی توییتری در واکنش به حمله آمریکا به مقر گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد مایک پمپئو، وزیرخارجه آمریکا برای توجیه جنایت حمله به مقر‌های نیرو‌های بسیج مردمی به هر بهانه‌ای متوسل می‌شود.

البخیتی نوشت: «وزیر خارجه آمریکا، عمل نکردن دولت عراق به وظیفه خود در محافظت از نیرو‌های آمریکایی در برابر حمله‌ای که فقط منجر به کشته شدن یک نظامی آمریکایی شد؛ را بهانه قرار داده است تا بدینوسیله قتل ۲۵ نظامی عراقی را توجیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تصریح کرد: «هیچ دلیلی در خصوص اینکه گردان‌های حزب الله عراق حمله به نیرو‌های آمریکایی را انجام داده باشند وجود ندارد و بعید است این گروه چنین حمله‌ای را انجام داده باشد.»

محمد البخیتی همچنین به ترکیه، قطر و گروه اخوان المسلمین در جهان توصیه کرد که وارد جنگ در لیبی نشوند و در روابط خود با محور مقاومت بازنگری و آن را تصحیح کنند.

عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن در این باره گفت: «ترکیه، قطر و گروه اخوان المسلمین باید در راستای منافع ملت‌ها قدم بردارند، زیرا جایگاه و موقعیت درست این است که با شعار‌های دینی آن‌ها تناسب داشته باشد.»

آمریکا روز یکشنبه گذشته مقر گردان‌های حزب الله عراق از زیرشاخه‌های الحشد الشعبی در شهرستان قائم در غرب عراق را بمباران کرد.

این تجاوز ۳ بار علیه پایگاه اصلی و تیپ ۴۵ و ۴۶ گردان‌های حزب الله در مرز عراق و سوریه انجام شده است.

وزارت دفاع آمریکا بلافاصله پس از این حمله، ضمن صدور بیانیه‌ای تأیید کرد که یکی از زیر مجموعه‌های اصلی «الحشد الشعبی» یعنی مواضع «گردان‌های حزب‌الله» عراق که در مرز عراق و سوریه قرار گرفته هدف حمله نیروی هوایی این کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفارت آمریکا انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بایدن از تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی صرفنظر کرد
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت