Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه یک دلار با تدوین بودجه۹۹ به صندوق ذخیره ملی واریز نمی‌شود، گفت: بودجه سال۹۹ غیر واقع بینانه تدوین شده است. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد شامگاه سه شنبه در مجتمع راه روشن با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جهان تحولی بزرگ ایجاد کرد: افرادی که خود را کدخدای دنیا می‌دانستند حضور انقلاب اسلامی را برنتافتند و بر همین اساس تلاش خود را به کار گرفتند تا جمهوری اسلامی را محو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب تمامی نزدیکان انقلاب اسلامی شهید شدند، افزود: جنگ تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد و موجب شهادت 300 هزار جوان برومند و تاثیرگذار شد؛ تمامی این موارد نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دقیق دشمن برای حذف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس ضمن اشاره به نحوه به حکومت رسیدن امام علی(ع) به عنوان بخشی از تاریخ اسلام ابراز داشت: دشمن به این نتیجه رسید که باید رابطه بین امام امت و مردم را ضعیف کند و بر همین اساس می‌توان با این اقدام ضربه نهایی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرد.وی با بیان اینکه حلقه بین امام امت و مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مستحکم است، گفت: دشمن به این نتیجه رسید عاملی که می‌تواند رابطه بین امام و مردم را کمرنگ کند، فشار اقتصادی است و بر همین اساس تحریم‌های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اعمال کردند.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه تحریم‌های به اصطلاح فلج کننده بعد از فتنه 88 اعمال شد، تصریح کرد: بزرگترین خیانت فتنه‌گران خدشه‌دار کردن عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ پس از آن دولت اخیر روی کار آمد و قضیه برجام پیش آمد و به جز خسارت محض نتیجه دیگری نداشت در حالی که دشمن به تمامی خواسته‌های خود رسید.

وی ضمن اشاره به نقش موثر رهبر معظم انقلاب در دور کردن فتنه‌های متعدد از نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان کرد: اتفاقات اخیر همچون توقیف نفتکش انگلیسی و نابود کردن پهپاد جاسوسی عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت کرد در حالی که ایران در شدیدترین تحریم‌ها قرار داشت.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه بی‌تدبیری افزایش‌ قیمت بنزین موجب شد دشمن را بر تشدید تحریم‌ها و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ترغیب کند، تاکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب موجب شد تمامی توطئه‌ها خنثی شود و تمامی نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود و این توطئه در نطفه خفه شد و تمامی این اتفاقات نشان‌دهنده معجزه ولایت فقیه است.

کسری بودجه دولت مقصر اصلی رشد نقدینگی در کشور استلایحه بودجه سال 99 نقدینگی و نرخ تورم را افزایش می‌دهدتصمیم جدید کمیسیون تلفیق بودجه درباره پرداخت عوارض مشترکان برقاعتباری برای بخشودگی سود و جرایم تسهیلات بانکی کشاورزان باید در بودجه دیده شود

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه تمامی فشارهای دشمن به منظور کشیدن ایران به پای میز مذاکره است، افزود: هر ملتی با این فشارها کمر خم می‌کرد اما ملت ایران با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب از تمامی این گذرگاه‌ها عبور کرده است؛ تمامی این مشکلات در مدیریت جامعه به دلیل انتخاب‌های ما است و بر همین اساس این موضوع نیازمند هوشمندی و بصیرت بالا است.

وی مجلس دهم را مجلسی ناکارآمد دانست و ابراز داشت: مجلس دهم مجلس سه فراکسیون و ائتلافی است در حالی که در هیچ نقطه‌ای از جهان مجالس ائتلافی به نتیجه نرسیده است و بر همین اساس این اتفاقات نتیجه انتخاب‌ها است.

ساداتی‌نژاد ضمن اشاره به بودجه سال 99 تاکید کرد: بر اساس فروش نفت بودجه تدوین شده غیر واقع‌بینانه تدوین شده است چراکه ما یک میلیون بشکه در روز فروش نداریم؛ 14 میلیارد دلار به خرید کالاهای اساسی تخصیص داده شده است که این بند هفت مرتبه رای‌گیری شد اما رای نیاورد و پیشنهاد شد تا این بودجه در قالب کارت اعتبار خرید به مردم واگذار شود.

وی با بیان اینکه دولت با بودجه تدوین شده یک دلار نیز به صندوق ذخیره ملی واریز نمی‌شود، اذعان کرد: طبق قانون باید 36 درصد از درآمد نفتی به این صندوق وارد شود و سالانه دو درصد نیز اضافه می‌شود در حالی که دولت 16 درصد آن را در نقاط مختلف توزیع کرده و 20 درصد دیگر نیز در وزارتخانه‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام/801/ ع

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت