Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در آیین افتتاح پروژه‌های شهری شمال غرب تهران که صبح امروز چهارشنبه در محل مجموعه ورزشی شهدای فرحزاد برگزار شد، گفت: اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس محله‌ای که امروز در منطقه ۲ شهرداری تهران افتتاح شد، می‌تواند حال دل مردم را خوش کرده و به افزایش کیفیت زندگی شهروندان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران افزود: مشکلات بودجه‌ای شهرداری‌ها قابل درک است اما همانند کاری که در منطقه ۲ در حوزه پروژه‌های کوچک مقیاس آغاز شده و ادامه خواهد داشت، لازم است پروژه‌ها را به تدریج و بر اساس اولویت‌های شهر تهران و آنچه که مردم از مدیریت شهری انتظار دارند، کلید زد تا مردم هم واقعاً حس کنند که دارد کاری انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه امروز یکی از انتظارات مردم از مدیریت شهری، داشتن شهری آراسته و عاری از ترافیک‌های این‌چنینی و آلودگی هوا است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود طرح‌های توسعه‌ای حمل و نقل عمومی به گونه‌ای باشد که این امکان در دسترس شهروندان در کلیه مناطق باشد که خوشبختانه قرار است در منطقه ۲ هم فعالیت‌های چشمگیری در این خصوص انجام شود.

محسن هاشمی همچنین تاکید کرد که باید به سمتی برویم تا دیگر زباله‌ها از مناطق خارج نشود و بازیافت زباله در هر منطقه صورت گیرد.  

رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگر سخنانش با قدرانی از شورایاران محدوده فرحزاد بخاطر انتقال مشکلات این محدوده به شورای شهر، حل مسائلی نظیر معضل سندهای زمین‌های این منطقه را نیازمند کمک‌های فرامنطقه‌ای نظیر افزایش همکاری مسؤولان سازمان ثبت اسناد دانست و گفت: اماکن مسکونی محدوده فرحزاد نیازمند ساخت‌وساز جدید است که حرکت اساسی و چشمگیر در این حوزه نیازمند تقویت همکاری‌های چند دستگاهی است.

کد خبر 474704

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز