Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:35:24 GMT

پیام جالب دیوید بکام برای اسطوره یونایتد!

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۲۶۹۲

پیام جالب دیوید بکام برای اسطوره یونایتد!

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد به مناسبت تولد سر الکس فرگوسن، استوری جالبی منتشر کرد و عکسی از اولین قرارداد خود با یونایتد در دوران نوجوانی‌اش را منتشر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سر الکس فرگوسن ، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد دیروز تولد ۷۸سالگی خود را جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مناسبت تولد سر الکس بسیاری از ستاره‌های سابق شیاطین سرخ و بسیاری از نامهای بزرگ دنیای فوتبال دست به کار شده و تولد این مربی اسطوره‌ای را تبریک گفتند. اما در میان این تبریک‌ها، استوری دیوید بکام اسطوره منچستریونایتد و فوتبال انگلیس بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفته است.

دیوید بکام در حساب اینستاگرام خود عکسی از روز اولین قراردادش با باشگاه منچستریونایتد را منتشر کرده. بکام که در آن زمان نوجوانی کم سن و سال است در کنار سر الکس، مربی افسانه‌ای خود در آن سالها دیده می‌شود.

بکام به این ترتیب روشن کرده که سر الکس یکی از اولین کسانی بود که استعداد فوق‌العاده او را کشف کرده چرا که کمتر پیش می‌آید سرمربی تیم اول باشگاه برای امضای قرارداد یک بازیکن نوجوان حضور یافته و با او عکس یادگاری بگیرد.

بکام اولین بار در سال ۱۹۹۲ از سوی سر الکس به تیم اصلی باشگاه یونایتد راه یافت و بخشی از تیم افسانه‌ای یونایتد بود که از آن به عنوان کلاس ۹۲ یاد می‌شود.

دیوید بکام در استوری اینستاگرامی خود خطاب به سر الکس نوشت:

” تولدت مبارک رئیس. بهترین روز زندگی من، روزی که با منچستریونایتد قرارداد امضا کردم”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیوید بکام دیوید بکام سر الکس فرگوسن محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دلیل اینکه مشخص شد هری مگوایر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر را از دست می‌دهد، با خبر تلخی مواجه شده است.

این مدافع انگلیسی آخرین مدافع میانی باقی مانده در اختیار اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر بود و در کنار کاسمیرو نقش مدافع میانی را اجرا می‌کردند.

با این حال، او در تمرینات پیش از جدال با کریستال پالاس دچار مصدومیت عضلانی شد که انتظار می رود او تا سه هفته از میادین دور بماند. باشگاه منچستریونایتد این خبر را تایید کرده است.

به این ترتیب او سه بازی آخر لیگ را از دست می‌دهد و شاید برای فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 25 می در دسترس باشد. همچنین احتمال این وجود دارد که او به مسابقات یورو برسد و بدون مشکل انگلیس را همراهی کند.

در این میان خبر خوشحال کننده برای اریک تن هاخ این است که جانی اِونز به تمرینات یونایتد بازگشته و می‌تواند جای مگوایر را مقابل پالاس بگیرد.

منچستریونایتد فرداشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف کریستال پالاس برود و پس از آن به مصاف آرسنال، نیوکسل و برایتون خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • عکس| جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!