Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه (س)، جواد افشار اظهار داشت: بیش از ۱۵ سال است که پیگیر ساخت پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه (س) هستم و امروز با توجه به حکمت خداوند، توفیق حاصل شده که بعد از پختگی کامل، تولید این اثر کلید بخورد.

وی با بیان این‌که حق طبیعی مردم، ایرانیان و قمی‌ها است که با تمام ابعاد زندگی و شخصیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها آشنا شوند، افزود: در همین راستا معتقدم حق طبیعی خود حضرت نیز هست که در سطح ملی و بین‌المللی شناخته شوند و باید ایشان را به خوبی معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ادامه داد: امیدوارم بتوانیم ویژگی‌ها، ابعاد و جریانات زندگی کریمه اهل‌بیت (س) و اتفاق اتی که پیرامون زندگی ایشان با توجه به خفقان حاکم بر آن زمان، اتفاق افتاده را به خوبی معرفی کنیم و ابعاد بیشتری از زندگانی حضرت را به همگان نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ما و آستان مقدس، استارت عملی ما برای ساخت اثر سینمایی محسوب می‌شود و وارد فاز نگارش فیلمنامه خواهیم شد و در کنار این برنامه نیز، مقدمات اولیه پیش‌تولید را کلید خواهیم زد.

افشار با بیان این‌که این اثر ۱۴۰ بازیگر و شخصیت داشته و بیش از ۷۰ لوکیشن خواهد داشت که تعداد زیادی از لوکیشن‌ها باید طراحی و ساخته شود، گفت: بازیگران این اثر نیز در مراحل بعد از نگارش فیلمنامه انتخاب خواهند شد.

وی افزود: این اثر از دوران کودکی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها آغاز می‌شود و به صورت گذرا به دوران هجرت و شهادت حضرت خواهد رسید.

به دنبال تولید اثری ماندگار درباره حضرت معصومه (س) در حوزه ملی و بین‌المللی هستیم

همچنین تهیه‌کننده پروژه سینمایی حضرت معصومه (س) طی سخنانی گفت: توفیق حاصل شد این اثر بعد از ۱۰ سال پیگیری، امروز برای ساخت کلید خورد.

مجتبی امینی با بیان این‌که ساخت این پروژه با یک عقبه ۱۰ ساله در حوزه پژوهش در حال آغاز است، افزود: حدود ۱۷۰ منبع و کتاب برای این پروژه مورد تحقیق قرار گرفته و این امر نشان می‌دهد که تحقیقات جامع و کاملی برای تهیه رفرنس‌های برنامه انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که جای خالی این اثر در حوزه ملی و بین‌المللی کاملاً مشهود است، ادامه داد: امیدواریم با عنایت بانوی کرامت بتوانیم اثری تولید کنیم که در تاریخ ماندگار باشد.

تهیه‌کننده پروژه سینمایی حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی کار فاخری در مورد حضرت معصومه سلام‌الله علیها رقم نخورده است و بسیاری از افراد و جوانان با شخصیت این بانوی بزرگوار و حرکت ولایی ایشان در زمان خود و تأثیرگذاری که در ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) داشته‌اند، آشنا نیستند.

امینی گفت: این پروژه با نگاهی استراتژیک از سوی کارگردان و عوامل، تولید خواهد شد که امیدواریم اثری جامع، کامل و فاخر باشد.

تولید یک اثر هنری فاخر برای حضرت معصومه (س) دغدغه جبهه انقلاب است

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) نیز اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام اهل‌بیت (ع) و پیامبر اسلام (ص) اهمیت ویژه‌ای به شعر می‌دادند و شاعران از جایگاه خاصی در بین اصحاب برخوردار بودند و دلیلش این بود که در آن زمان مهم‌ترین ابزار هنری شعر بود.

حجت‌الاسلام مهدی احمدی با بیان این‌که امروز مهم‌ترین ابزار در عرصه هنر، ابزار سینما و رسانه است، افزود: دغدغه مشترک ما، جبهه انقلاب و آقای افشار کارگردان انقلابی سینما و تلویزیون تولید یک اثر فاخر برای حضرت معصومه سلام‌الله علیها در قالب ملی و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: به مدد خداوند و عنایت بانوی کرامت امروز تولید این اثر کلید خورد و عوامل پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از حضرت اذن گرفتند تا پروژه فاخری را آغاز و بهره‌برداری کنند.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با بیان این‌که در فیلنامه‌نویسی و تولید این کار از وجود آیت‌الله احمد عابدی به عنوان مشاور قوی و توانمند بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به عقبه قوی و مشاوره‌ای که برای این پروژه در نظر گرفته شده است، شاهد یک کار فاخر و درخور شأن حضرت معصومه سلام‌الله علیها باشیم.

کد خبر 4813745

منبع: مهر

کلیدواژه: قم جواد افشار حرم حضرت معصومه س حرم حضرت معصومه 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان شیراز شهرکرد استانداری سمنان مشهد گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار دهه کرامت امسال اعلام شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف در نشست دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

وی افزود: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت (ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار مردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر (ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام مشرف با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

منبع: فارس

کد خبر 749051

دیگر خبرها

  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری