Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فتاحی درمورد انتقال مهدی ترکمان به سپاهان صحبت هایی را عنوان کرد.

طرفداری- عقد قرارداد مهدی ترکمان با سپاهان با واکنش باشگاه پارس جنوبی همراه بود که آنها مدعی بودند، مهدی ترکمان با آنها قرار داد دارد و به فدراسیون شکایت خوهند کرد.

به گزارش فارس، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص این مسئله به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت:

ما بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با مهدی ترکمان قرارداد بستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمان در دو مقطع فسخ قرارداد یکطرفه‌اش را توسط سازمان لیگ دریافت کرده است. در مرحله اول به تاریخ 30 آذر او فسخ قراردادش را دریافت کرد، اما پس از آن اعلام شد که تمامی فسخ‌های یکطرفه باطل است و بازیکنانی که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فسخ یکطرفه دارند دوباره به سازمان لیگ مراجعه و صحبت کنند و اگر دلایل آنها قابل قبول بود بار دیگر می‌توانند قراردادشان را یکطرفه فسخ کنند.

فتاحی ادامه داد:

به همین خاطر مهدی ترکمان در تاریخ دهم دی دوباره به سازمان لیگ مراجعه کرد و یک بار دیگر فسخ یکطرفه قراردادش را گرفت. ما کاری به نوع قرارداد او با باشگاه پارس جنوبی جم و اینکه چه اتفاقاتی بین آنها افتاده نداریم. ما بر اساس فسخ یکطرفه‌ای که فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرده‌اند با او صحبت کردیم. فسخ قرارداد دوم او نیز توسط سازمان لیگ ثبت شده و دارای شماره است، حالا من نمی‌دانم باشگاه پارس جنوبی بر چه اساس مدعی است این انتقال غیرقانونی است و ترکمان با آن‌ها قرارداد دارد.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه سرپرست باشگاه پارس جنوبی مدعی است سازمان لیگ و فدراسیون باشگاه سپاهان را از این انتقال منع کرده‌اند، اظهار داشت:

اصلا فدراسیون و سازمان لیگ در این مورد به ما نامه‌ای نداده‌اند. همانطور که گفتم ترکمان دو بار فسخ یکطرفه گرفته و من می‌توانم بگویم حتی فسخ اول او هم دارای اعتبار است. سازمان لیگ به خاطر احترام به باشگاه‌ها و به خاطر مشکلات مالی که دارند اعلام کرده فسخ‌های یکطرفه در آذرماه باطل است و بازیکنان باید دوباره برای گرفتن فسخ یکطرفه مراجعه کنند و با ارائه توضیحات، دوباره می‌توانند فسخ یکطرفه را دریافت کنند. ترکمان هم دوباره به سازمان لیگ رفت و این کار را انجام داد.

وی ادامه داد:

جناب مرادی می‌گوید کار ما غیرقانونی بوده اما چرا باشگاه پارس‌جنوبی طلب 200 میلیونی ما را پس از دو سال نمی‌دهد؟ برای این مبلغ سه بار چک عوض کردند و بارها قول داده‌اند. ما یک باشگاه قانون‌مدار هستیم، 6-5 بازیکن دیگر را هم از باشگاه‌های دیگر لیگ برتری می‌خواهیم و با تمام آن باشگاه‌ها مکاتبه کردیم. حتی در مورد انتقال محمد طیبی، امیر قلعه‌نویی یک کار اخلاقی کرد و به طیبی گفت با وجود اینکه فسخ قرارداد گرفته‌ای و با ما قرارداد بسته‌ای اگر باید به آنجا برگردی ما مشکلی نداریم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ک

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​

کونسیسائو از حرفه ای گری مهدی طارمی تمجید کرد.

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال پورتو نوع بازی مهدی طارمی برابر چاوز را مورد تمجید قرار داد.

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با 3 گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه 1+45 را ساخت.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت:

همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کونسیسائو افزود:

بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد 4 ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود:

طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • محور کندوان یکطرفه شد
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی