Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به مخالفت‌های برخی فعالان ورزشی و رسانه‌ای به رئیس هیئت فوتبال استان گفت: متأسفانه آرامش لازم در فوتبال سمنان وجود ندارد. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مجتبی جانعلی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال استان سمنان و ابقای رئیس فعلی آن با رأی اعضای این هیئت اظهار داشت: باید آرامش لازم برای فضای فوتبالی استان سمنان حاکم شود تا بتوانیم در این زمینه کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمنان| رؤسای هیئت فوتبال حق تیم داری ندارندصدور آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبالبهاروند: مواضع رسمی فدراسیون فوتبال توسط سخنگوی فدراسیون اطلاع‌رسانی می‌شود

وی خود را به عنوان عضوی از جامعه ورزشی استان سمنان خواند و با بیان این‌ جمله که من خود را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مدیرکل نمی‌دانم افزود: من به عنوان یک هماهنگ‌کننده و نه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به فکر پیشرفت ورزش این استان هستم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان این جمله که «این حرف را که در استان سمنان فوتبال نداریم؛ موردقبول من نیست» افزود: به جدیت در حال پیگیری این هستم که هیئت‌ها به بحث استعدادیابی ورود کنند.

جانعلی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا فوتبال استان سمنان را بسازیم تصریح کرد: نباید افراد کنار کارشناس خود را کنار بکشند؛ بلکه همه باید کمک کنند تا در آرامش به فوتبال کمک شود.

وی با بیان اینکه تنها منافع فوتبال و ورزش حائز اهمیت است افزود: اجازه نخواهم داد تا از این راه برای کسی منافعی ایجاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در پاسخ به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه «چرا استان سمنان یک تیم در لیگ دسته 1 یا 2 ندارد» گفت: وقتی جامعه استان سمنان در زمینه فوتبال این‌گونه است؛ هر که اینجا را ببیند منصرف می‌شود.

به گزارش تسنیم، در انتخابات مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال استان سمنان که با دستور کار بررسی عملکرد و تصمیم‌گیری درباره ابقا یا برکناری علی رضاعلی رئیس فعلی این هیئت برگزار شد؛ در نهایت رضاعلی با کسب 13 رأی از مجموع 20 رأی اعضای این هیئت، دوباره رئیس هیئت فوتبال استان سمنان باقی ماند.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند