Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس از کشف و معدوم سازی 2 هزار و 777 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا ترابی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با تشریح  مجموعه اقدامات واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان فردیس در آذرماه گذشته گفت: وظایف نظارتی  بهداشت محیط در جهت حفظ سلامت مردم با جدیت پیگیری می شود و در این راستا طی 3 هزار و 830 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسان بهداشت محیط  انجام شد و علاوه بر  کشف و معدوم سازی بیش از 2 هزار و700 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، در خصوص تخلفات بهداشتی  254 مورد اخطار صادر شده، 25 مرکز به مراجع قضایی معرفی شده و 59 مرکز نیز برای پلمب موقت پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی داشتن کارت بهداشت معتبر  برای متصدیان و کارکنان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را الزامی دانست و تعداد کارت های بهداشتی صادره  طی یک ماه گذشته  را یک هزار و 561 مورد اعلام کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس در ادامه گفت: طی یک ماه گذشته برای  کنترل و نظارت بر آب آشامیدنی 150 مورد نمونه برداری از آب و هزار و  378 موردکلرسنجی از آب آشامیدنی انجام شده است.

وی بازدید از 114 مدرسه، 25 استخر شنا، 25 مورد بازدید از تآسیسات آب و فاضلاب و 68 مورد بازدید از آزمایشگاه‌ها مطب و کلینک‌ها و مراکز بهداشتی درمانی را از جمله اقدامات بهداشت محیط در آذرماه گذشته برشمرد و افزود: 57 مورد رسیدگی به شکوائیه های بهداشتی و 185 مورد یدسنجی در نمک های خوراکی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بهداشت مواد غذایی درمان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود