Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@22:54:02 GMT

شبکه بهداشت گلپایگان نیازمند کمک خیران سلامت

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۸۶۶۲

شبکه بهداشت گلپایگان نیازمند کمک خیران سلامت

رستمی با اشاره به کاهش بودجه تملک دارایی شبکه بهداشت، خواستار کمک خیران سلامت به این شبکه برای پایان بردن پروژه های شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «ناصر رستمی» در حاشیه تجلیل شهرداری و شورای شهر گلپایگان از مقام پرستار در بیمارستان امام حسین (ع) با اشاره به اینکه روزانه ۶۰۰ نفر به بیمارستان امام حسین (ع) مراجعه می کنند، بیان کرد: یک درصد مراجعه کنندگان به شبکه بهداشت، به واحد شکایات مراجعه می کنند و کادر شبکه بهداشت برای ارتقای خدمات و رضایتمندی مردم تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت گلپایگان تکمیل پروژه های شهرستان را به کمک خیران نیازمند دانست و تاکید کرد: بودجه تملک دارایی کاهش یافته و خیران شهرستان همواره پیشگام در طرح های شبکه بهداشت درمان گلپایگان بودند.

وی با یادآوری اینکه بیمارستان امام حسین (ع) مجوز بخش شیمی درمانی را کسب کرده است، ادامه داد: بیمارستان آیت الله گلپایگانی شهر گوگد قرار است مرکز جامع سرطان شود لذا فعالیت شیمی درمانی شهرستان به گوگد منتقل خواهد شد تا آن بیمارستان نیز فعال تر شود که برای فعال شدن آن در حال تلاش هستیم و امید است با فعال شدن چنین مرکزی، آلام بیماران کاهش یابد.

دانشگاه علوم پزشکی، نقشه های فنی  «پد» را بدهد

در ادامه «علیرضا سلطانی» مشکل  اصلی پرستاران را پرداخت های به تعویق افتاده کارانه های پرستاران با فاصله یک سال عنوان کرد و افزود: پرستاران با ایثارگری فعالیت می کنند و  مسئولان بیمارستان شرمنده پرستاران هستند.

در ادامه «پیمان شکرزاده» با یادآوری اینکه حس نوع دوستی و ایثار و عشق در پرستاران موج می زند، در خصوص ایجاد پد اورژانس هوایی در بیمارستان امام حسین (ع) گفت: دانشگاه علوم پزشکی نقشه های فنی آن را ارائه دهد، شهرداری گلپایگان همراهی لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش شبستان، بیمارستان امام حسین (ع) دارای 140 پرستار است که در یک نوبت کاری 70 نفر حضور دارند و در این مراسم، شهرداری گلپایگان با اهدای گل و لوح تقدیر به صورت نمادین از 70 نفر پرستاران تقدیر شد.

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد حماسه 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد 9 دی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل نهم دی سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل قرآن کریم استان بوشهر پد اورژانس بیمارستان امام حسین ع گلپایگان روز پرستار گلپایگان شهردار شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملاً تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز