Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه در دوحه با نمایندگان استراماچونی مذاکره داشته و به توافق ۹ ماده‌ای نیز رسیدیم، گفت: ما منتظر جواب استرا بودیم اما وی منکر این مذاکره شده است.

اسماعیل خلیل‌زاده در واکنش به مصاحبه آندره‌آ استراماچونی با خبرگزاری ایرنا و تکذیب مذاکره نمایندگانش با استقلال در دوحه اظهار داشت: ما در اواخر هفته گذشته در صدد انتخاب مربی جدید بودیم اما پیامی از مدیربرنامه‌های استراماچونی دریافت کردیم که وی خواهان انجام مذاکره در قطر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم به خاطر هواداران این درخواست را پذیرفتیم. پاستورلو مدیر برنامه‌های استرا به ما اعلام کرد که به دلیل حضور در دبی نمی‌تواند برای انجام مذاکره به دوحه بیاید اما وکیل استراماچونی در این مذاکرات حاضر خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا با علی خطیر و رحمان رضایی و همچنین یک وکیل سوییسی به دوحه رفتیم تا مذاکرات را دنبال کنیم و در همین راستا به یک توافق ۹ ماده‌ای دست یافتیم و این توافق هم توسط وکلای استراماچونی برای وی ارسال شد. در ادامه نیز قرار شد تا دوشنبه به جمع‌بندی کامل برسیم و بلیت برگشت را تهیه کردیم اما وکلای استرا به ما گفتند که شاید مذاکرات ادامه داشته باشد ما یک روز اضافه ماندیم و سپس با توجه به صحبتی که با پاستورلو انجام دادیم به تهران بازگشتیم.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد:‌ ما در ادامه با توجه به احترامی که برای استراماچونی قائل بودیم ایمیلی را برای وی ارسال کردیم و از وی خواهان ارائه نتیجه شدیم اما به جای جواب مصاحبه‌ای از وی دیدیم که در مجموع منکر مذاکره با ما شده بود.

خلیل‌زاده تاکید کرد: از انکار  مذاکره شوکه هستم و معنی این را متوجه نمی‌شوم چرا که انکار مذاکره مانند انکار آفتاب در روز است. در همین راستا ما بیانیه‌ای را تنظیم کرده تا پایان همکاری را به صورت رسمی اعلام کنیم اما استراماچونی علاقه‌ای به این کار نداشت.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال استراماچونی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه از سفر ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دوحه خبر داد.

به گزارش تسنیم، یک مقام آگاه از مذاکرات آتش بس در غزه به رویترز گفت که ویلیام برنز رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند در حالیکه مذاکرات غزه «در آستانه فروپاشی» است.

این مقام همچنین بیان کرد که واشنگتن و دوحه فشار حداکثری را بر روی اسرائیل و حماس بمنظور ادامه مذاکرات وارد خواهند آورد.

رژیم صهیونیستی چشم‌انداز آتش‌بس در غزه را تضعیف کرده زیرا درخواست حماس مبنی بر پایان جنگ و خروج نظامیانش از غزه در ازای آزادی گروگان‌ها را نمی‌پذیرد.

حماس امروز اعلام کرد که دور مذاکرات آتش بس در قاهره به پایان رسیده است و هیات حماس امشب برای مذاکره با رهبری این گروه به قطر باز خواهد گشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد
  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است